Gå til innhold

golf 3 vr6?

Ranger emnet

Sin

Anbefalte innlegg

Kamerat har hatt vr6 i noen år nå (nettopt solgt)... Det var en 97 mod... Den hadde han vel 60-70 000km uten at noe spesielt ble ødelagt....

Skal du ha vr6 så ville jeg kjøpt ikke de første , men de som er litt nyere.. f.eks 94--> mod...

De gamle hadde vel blant annet litt trøbbel med gearkassene... Var vel i 91 disse kom eller no.......

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 3 kom vel i 1992 ellerno (mulig de produserte 92-modeller sent i 91, evt at 92-modellene egentlig er 93-modeller produsert sent i 92).

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris messig må du ut med mellom 65 000 og 130 000. alt etter hvilken stand den er i, ville styrt langt vekk fra ungdomskjørte vr6'er, da disse somregel er "rævkjørte"

av problemer, så vet jeg det er ett eller annet klur med slangene på bilen ryker, husker ikke om det var på kjølesystemet eller vakum greier.

Bilen har ikke registerreim, men register KJEDE, disse skal være "Evige" men må selvføgelig ses over i ny og ne spesielt viss bilen har nådd 200 000+ på km. er noen deler rund kjedet som kan ryke, husker ikke navnet på disse i farta, er nokså trøtt.

ellers så kan jeg si at viss jeg skulle kjøpt meg vr6 nå, så ville jeg hatt en 2.9L Vr6 Syncro, med alt av utstyr :) lykketil i jakten!

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider