Anonym010101 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Planet Audio er faktisk et meget bra merke, kjøpte en ny 5 kanaler fra planet til 7500kr og den spiller fryktelig musikalsk og åpent, mellomtonen er jo magisk når høyttalerene mine er koblet på den, dynamisk, luftig og ikke minst rent, så om noen sammenligner planet med boss og det greiene der så skjønner ikke jeg en jævla dritt for å si det rett ut.. De som vil høre på den, kontalt meg så skal dere få høre selv :D Men... Til en subwoofer ville jeg heller kjøpt noe annet. MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 så om noen sammenligner planet med boss og det greiene der så skjønner ikke jeg en jævla dritt for å si det rett ut.. ...det er samme firmaet, serru. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 ...det er samme firmaet, serru. ;) Iallefall ikke samme lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg