Leif_Håkonsen Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Byttet nettop motoren, i min Opel vectra a. Byttet fra en 2.0i 8v til en 2.0i 8v Gsi motor med 130hk/95kw. Etter at jeg hadde fått ut den gamle motoren å satt i den nye, skulle jeg bytte hjernen. Da merket jeg at gsi hjernen ikke passte i støpselet fordi det var 3 rekker med metall pinner på Vectra hjernen og kun 2 rekker på gsi hjernen! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er det mulig å bytte støpsel på en måte? :) Kjører nå med vectra hjernen. Den Funker jo, men den får jo ikke den rette blandingen gsi motoren skal ha trur jeg... Værså snill å svar på dette fortest mulig! :fire: Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Du må bruke motor ledningsnettet fra GSI motoren. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Okay,men det gidder jeg ikke å begynne på! For mye stress! :afro hehe Men er det noen andre gsi`er som har samme type kopling som vectra`en min? Som rett i liksom? Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Okay,men det gidder jeg ikke å begynne på! For mye stress! :afro hehe Men er det noen andre gsi`er som har samme type kopling som vectra`en min? Som rett i liksom? det er ikke noe tresss.... det er noen få ledninger til dysene luftmegde måleren:-).. gjorde d på en vetra a jeg å tok 5minutt well Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Tja, 5min tar det vel ikke akkurat da?:pimp Men går ledningsnettet rett ifra hjernen til motor-rommet, eller går den innom hundre plasser inni i coupe`en også? Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Tja, 5min tar det vel ikke akkurat da?:pimp Men går ledningsnettet rett ifra hjernen til motor-rommet, eller går den innom hundre plasser inni i coupe`en også? Går vell kun til motor og følere på den. Alt er ferdige kontakter så no problemo å bytte Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hmmm, kansje jeg skal bytte det ut? Forse det an litt trur jeg..Har ikke ledningsnettet til Gsi motoren heller, så jeg må få tak i et ledningsnett også først! Uansett, takk for hjelpen jaffal! cheers Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg