Gå til innhold

Fyllekjøring på høyt nivå!

Ranger emnet


spnDude

Anbefalte innlegg

Halohalo..

Var usikker på hvor denne tråden skulle ligge, så jeg poster den her op OT.

 

Fyllekjøring vet alle at ikke er så veldig lurt og det ender kanskje ikke så bra..

Jeg øvelseskjørte fra en kamerat jeg hadde hvert hos, rundt 11.05 dro jeg derfra, det jeg kom til en 30 sone i Fetsund/Garderåsen (alt skjedde i Fetsund egentlig) møtte jeg et par biler.. tre biler som stod på sida, og en som lå ganske knust nede i grøfta. Dette var en rød Mazda 323 HB. Da jeg kjørte forbi bilene som stod på sida la jeg merke til et gjerde som var borte, også når jeg kjørte videre bort over var det en bred bensin stripe som strakk seg fra der bilen er og helt frem til en lyktestolpe. Lyktestolpen, en høy tjukk tre stokk, lå da tvers over veien. Denne har han da kræsjet inn i. Etter at et fyr fikk flytta litt på denne stokken, kjørte videre og henta brutter for så dro tilbake (Tok en annen bil så det var ikke jeg som kjørte tilbake). Da så jeg nærmere har han hadde kjørt sikk sakk over veien fram og tilbake over grøfter og det som var.. Var faktisk en tur utpå jordet også.

Han knakk lyktestolpen tvers av, rygga og kjørte videre! Han MÅ ha kjørt fort..

Politi og ambulanse var ikke tilstede før vi dro tilbake igjen, og hvis jeg og mutter hadde kjørt noen min før fra kompissen hadde vi antageligvis møtt på fyren..

 

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt som en kar her ute som fyllekjørte på faren sin motorsykkel nå i helga som var. Han var full og det var passasjeren også. Han som kjørte har 125-lappen, men sykkelen han tjuvlånte av faren sin var en 900. Ingen av de brukte hjelm. Utfallet ble at han som satt på døde på stedet av skadene, mens han som kjørte ble lettere skadd. De kjørte inn i en fjellknaus. Han som kjørte er 18 og han som satt på ble bare 17 år gammel. Tragisk hendelse egentlig, men fyllekjører man har man egentlig bare seg selv og takke. Idioti kaller man slikt. :ex_machin

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som vekter, så jeg ser en del.

Fikk en alarmutrykning for en stund siden, da jeg kommer til stedet var det en virkelig drita kar som ikke klarte å treffe tastene på alarmpanelet, og derfor utløst alarmen. Han sa han bare skulle hente noe på kontoret, så skulle han kjøre hjem igjenn. Han måtte lene seg mot veggen for ikke å falle.

Så tok jeg bilnøklene hans og ringte til politiet. kan tro han ble sinna...

Siden ingen SÅ at han kjørte, kunne han vist ikke bli tatt for det. Ingen straff til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjedelig det som hendte med fyllekjøringa på motorsykkelen på nesodden.

Tjuvlåne farens sykkel i fylla og ta med seg en kopis og kræsje i en fjellvegg må være skrekkeksempelet på fyllekjøring ass. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og værre er det når du finner ut at du kjente han som satt på den sykkelen.

:(

 

Håper føreren av den sykkelen har blitt grønnsak. Kan jo FOR FAEN ikke la noen sitte på når du kjører en sykkel beruset. Greit, kjør alene. "vis" deg frem. Kjør selv inn i fjellet, men for helvete. Ta da ingen med deg :(

 

http://www.rip-fredrik.moo.no/

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste med det hele er at de ikke gir seg selvom de mister lappen og retten til å kjøre bil for all fremtid...

Så her vil jeg faktisk heiet fram politiet hvis de tok og konfiskerte bilen og alle de andre eiendelene hans med hjul og forbød han å kjøpe/kjøre/leie for alle fremtid

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke på nyhetene for en god stund siden at man noen som hadde funnet opp at man måtte blåse i en promille sak for å få lov til å starte bilen eller noe sånt, tror kanskje det var taxi greier, men ett fett..

 

Er vel ingen direkte ny oppfinnelse den alkolåsen.. men er tatt i bruk i visse områder nå ja.. blant annet noen svenske bussselskap.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår