passatvr6 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 drit nå i de felga. gamle er dem og ikke spesielt kule er de heller. Nei ,du har betalt mye for 4stk vannslange-holdere......... kiddie Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by RaCk 7000. :P 7000,-??? Får jo fire speller nye 17 tommere med dekk på sharif dekkcenter for 10k! Og det er ikke billigmerker! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 skulle fåt nye nesten til den prisen uten tusjmerker:)jeg har fastavtale med dhl,sender vel ca 150-200 komplette sett i året med di,alle ferdig omlagte sett blir embalert med en papp plate på hver side før di blir lagt på paller,fordi om di står stødig på pallene kan det jo falle varer/ting over di..somt skader pp terminal,truck..og har enda ikke hadd en klage på transportskade enda...heldigvis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Jonte Feil. Det var bare småsmå riper på dem når jeg sendte de. Det er Nor Cargo som har skadet dem. Men, saken er vel ute av verden etter som jeg har forstått.. Så ikke bry deg. hva skjedde til slutt? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg