owyj Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har en Blaupunkt Calgary spiller som ikke har blitt insalert i bilen enda, som resten av anlegget. Jeg skulle bare sjekke ut spilleren litt ang. signalutgangen. Da så jeg at den har to utganger. Sjekka i manualen og der står det "Line Out LR og RR" og "Line Out LF og RF". Alså front og rear, hvis jeg tar rett? Så har det seg slik at jeg skal ha to forsterkere; en til frontsette og en til sub...Er det slik da at jeg bare tar LF/RF til forsterkeren for frontsettet og LR/RR til forsterkeren for subben? Har alltid trodd at jeg måtte parallelkoble forsterkerne..eller må jeg det alikevel? Isåfall...hvilken utgang skal jeg da bruke? Takker så meget for svar på forhånd Mvh Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg skulle bare sjekke ut spilleren litt ang. signalutgangen. Da så jeg at den har to utganger. Sjekka i manualen og der står det "Line Out LR og RR" og "Line Out LF og RF". Alså front og rear, hvis jeg tar rett? Ja.Så har det seg slik at jeg skal ha to forsterkere; en til frontsette og en til sub...Er det slik da at jeg bare tar LF/RF til forsterkeren for frontsettet og LR/RR til forsterkeren for subben? Ja.Takker så meget for svar på forhånd Det var da bare trivelig. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bare en liten notis, du må nok handle en overgang til å sette i spilleren, måtte det til min blaupunkt for å få LF/RF og LF/RF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Takk for svar igjen Transmedia :) Bare en liten notis, du må nok handle en overgang til å sette i spilleren, måtte det til min blaupunkt for å få LF/RF og LF/RF. En slik en du tenker på? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=865 Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Takk for svar igjen Transmedia :) En slik en du tenker på? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=865 Mhm, akkurat sånnen ^^ Jeg handla spiller, og stod uten den, ble litt irriteret da, hadde jo gledet meg til å få testa sub'en :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har den:) så da vil det nok ordne seg cheers Mvh Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg