Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Iflg navigasjonen min skal det ligge en rasteplass 600 meter etter Mjøsbrua.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Iflg navigasjonen min skal det ligge en rasteplass 600 meter etter Mjøsbrua.. Da prøver vi oss på den... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jepp. Om man finner ut at det ikke er no rasteplass der, så kjører man til neste og sender en SMS.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jepp.Om man finner ut at det ikke er no rasteplass der, så kjører man til neste og sender en SMS.. :) Helt riktig... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 ÆÆÆÆH! Irritert,.... Utrolig kjipt, kjørte til oppdal, var glatt noen km før oppdal også så stoppet på oppdal å ringte veg info greia, de sa det var såpe glatt over dovrefjellet så anbefalte ikke med sommer dekk? så jeg tok ingen sjangser så jeg snudde :( Hvordan gikk treffet? Dere holder vel på ennå:P Men håper på masse bilder så jeg får se:) Får stille opp bedre neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da har de som var der satt snuta si hjemmover igjen, var rundt 10 biler el no sånnt mener jeg.. Mye pent :) Avsluttet med mat på pizza sjappe før folka dro hjemover. Bilder kommer vel ettersom folk kommer seg hjem Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da var jeg hjemme vertfall, men hadde ikke lange turen akkurat. Litt verre med Doser som måtte kjøre 3,5 timer til Fredrikstad.. :P Fikk noen meldinger av en hissig Oleee som måtte jobbe overtid, men du får komme sterkere tilbake senere, og heller se på bilder nå.. :) Skal legge inn bilder nå, så kommer det link etterpå.. :) Hyggelig og sosialt var det uansett. Kjekt å sette ansikt på de man ellers bare ser via nick og avatar.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da var bildene lagt ut. Måtte komprimere dem relativt mye, da jeg nesten har nådd grensa for lovlig aktivitet der per måned. Driver og prøver å få kontakt med ISPen for å skaffe mer, men inntil videre så blir dem altså litt dårlige.. :) Galleriet! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da var bildene lagt ut. Måtte komprimere dem relativt mye, da jeg nesten har nådd grensa for lovlig aktivitet der per måned. Driver og prøver å få kontakt med ISPen for å skaffe mer, men inntil videre så blir dem altså litt dårlige.. :) Galleriet! Da var denne karen hjemme oxo (egentlig for 30 min siden men... gikk litt fort siste stykket når magnus tok av (for dobesøk??)... Mye bra bilder du fikk tatt... Får prøve å få til et liggnende greier til neste år - bare når det er litt varmere og litt flere folk kan... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da var bildene lagt ut. Måtte komprimere dem relativt mye, da jeg nesten har nådd grensa for lovlig aktivitet der per måned. Driver og prøver å få kontakt med ISPen for å skaffe mer, men inntil videre så blir dem altså litt dårlige.. :) Galleriet! du kunne ikke sendt meg bildene? enten på msn eller mail. bjorn_ulen(krøll)hotmail.com Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Se her ja! m'm Ikke dårlig oppmøte dette! Hvem fra forumet stilte opp egentlig? - Marvil - Doser_86 - Sly - srednA - invitro - yosh_it Så ut som det var flere på bildene der! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Se her ja! m'm Ikke dårlig oppmøte dette! Hvem fra forumet stilte opp egentlig? - Marvil - Doser_86 - Sly - srednA - invitro - yosh_it Så ut som det var flere på bildene der! ;) Pluss en god del to'ere fra lillehammer og hvertfall en tre'er fra lillehammer som var litt innom... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Se her ja! m'm Ikke dårlig oppmøte dette! Hvem fra forumet stilte opp egentlig? - Marvil - Doser_86 - Sly - srednA - invitro - yosh_it Så ut som det var flere på bildene der! ;) -Housey (blå 2er) -2 jenter fra forumet her i hver sin 2er -Daniel Iversen har vel en konto her, usikker på nicket. Kjører 2er GTI Wolfsburgh som jeg ikke fikk bilde av -invitro (lilla 2er GTI) -olehenri (i dekaltrimma Hafslunf-Kangoo :P Flere..? Da vi stod ved kremmerhuset kom det en svart 3er med RH-14***-skilter, og dekaler på framdørene (DC og noe greier). Denne har jeg sett før et sted, noen som aner hvor..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 du kunne ikke sendt meg bildene? enten på msn eller mail. bjorn_ulen(krøll)hotmail.com Hm, ukomprimert er bildene 100MB, så det kan bli litt av en jobb å få sendt dem.. Trenger du alle..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 -Housey (blå 2er)-2 jenter fra forumet her i hver sin 2er -Daniel Iversen har vel en konto her, usikker på nicket. Kjører 2er GTI Wolfsburgh som jeg ikke fikk bilde av -invitro (lilla 2er GTI) -olehenri (i dekaltrimma Hafslunf-Kangoo :P Flere..? Da vi stod ved kremmerhuset kom det en svart 3er med RH-14***-skilter, og dekaler på framdørene (DC og noe greier). Denne har jeg sett før et sted, noen som aner hvor..? Ikke ille oppmøte det altså, hvertfall ikke på en kald oktobersdag! Bra intiativ gutta.. hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg