mazdaracer Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Kappet de fjærene da? Nei har ikke kappet fjærene. Var et sett jeg kjøpte i Sverige på en ferie. Det hette ZIMEX eller noe sånt(ikke JAMEX). Var fett å se på i starten, men ikke kult etter noen måneder. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Når det gjelder det det KW så koster det direkte i fra produsenten ca.3800,-, men har noen prøvd det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Nei har ikke kappet fjærene. Var et sett jeg kjøpte i Sverige på en ferie. Det hette ZIMEX eller noe sånt(ikke JAMEX). Var fett å se på i starten, men ikke kult etter noen måneder. Du skal ikke selge de fjærene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Du skal ikke selge de fjærene? Sorry mister. De er allerede monter på en kompis sin coupe, og der blir de desverre værende. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har du bilde av coupen med de fjærene på? Hadde hvert artig å sett hvor lav den ble... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har du bilde av coupen med de fjærene på? Hadde hvert artig å sett hvor lav den ble... Sorry, men har ikke bilde. I tillegg sliter jeg litt med å få til bilder her. Hva må gjøres? Skal prøve å se om jeg får tak i bilde av bilen. Stilig med 17 tommere og kraftig senking. yodude Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Sorry, men har ikke bilde. I tillegg sliter jeg litt med å få til bilder her. Hva må gjøres? Skal prøve å se om jeg får tak i bilde av bilen. Stilig med 17 tommere og kraftig senking. yodude 45mm senking på en 626 coupe? Jeg har 40mm på min og subber når jeg har ca full sving. Kan ikke være noe særlig å kjøre med... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 45mm senking på en 626 coupe? Jeg har 40mm på min og subber når jeg har ca full sving. Kan ikke være noe særlig å kjøre med... Ikke noe problem med 45 mm senk på en GD coupe, dersom dekkdimensjonen ikke er ekstrem! På GC'n kan det nok subbe...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg