SpEciaL Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hei! noen som vet hvor jeg kan få kjøpt runde frontlykter til manta b? legger ved bilde av bilen slik den står idag. Siter 77' Opel Manta GSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Flott manta ! Er du OMC medlem ? Jeg tenker du kan kjøpe slike 400lys fra Blitzpower Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 slår et slag for firkanta lykter jeg da! synes de er finere til eldre Manta B, spesielt om du har tenkt og beholde cromfangerne og slikt! Skaff deg lyktelister og/eller lakk lyktehuset mørkere så blir det så fint atte! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Helt enig med innlegget over her. 400 lyktene kommer nok på minst 3000, styrte noe værre med å få tak på det når jeg hadde min siste. Offtopic: hva med ascona b front? Synes det ser helrått ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpEciaL Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Etter å ha tenkt litt mer over saker og ting, så har jeg bestemt meg for å beholde de firkantete lysene. Bilen var i såppas god stand, at jeg vil holde den så orginal som mulig. Jeg er ikke medlem i OMC. Kjøpte bilen for bare 2-3 uker siden, så har ikke tenkt så langt ennå. Er det noen som vet om det fantes en mer ''sporty'' utgave av denne bilen på 70-tallet? Det er instalert fullt GSi interiør dvs; sportsstoler, dashboard, bakseter, osv. Ganske søt bil syns jeg. Var skeptisk til å kjøpe en så gammel Manta først, men folk snur seg og smiler når de ser den kjøre forbi, og det er jo alltid morro:D Siter 77' Opel Manta GSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg