Gå til innhold

Vinterdekk til Roadster!?!


poztmanpat

Anbefalte innlegg

Heisann

Skulle gjerne hatt litt tilbakemedling på hva dere har av felger og dekk for vinteren på roadsterne deres... Skal handle inn nå og trenger litt info. Og selvfølgelig om dere vet om et "SMART" sted å kjøpe disse. Vil jo gjerne ha valuta for penga. Har allerde BRABUS 17" nå på sommerdekka.

Vi det funke bra med like breie saker på vinterdekka eller har dere erfart noe der? Har sett noe felger som hadde litt "viper" look... skulle tru at d kunne gjøre.

Poztmanpat

BRABUS - Got to love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann

Skulle gjerne hatt litt tilbakemedling på hva dere har av felger og dekk for vinteren på roadsterne deres... Skal handle inn nå og trenger litt info. Og selvfølgelig om dere vet om et "SMART" sted å kjøpe disse. Vil jo gjerne ha valuta for penga. Har allerde BRABUS 17" nå på sommerdekka.

Vi det funke bra med like breie saker på vinterdekka eller har dere erfart noe der? Har sett noe felger som hadde litt "viper" look... skulle tru at d kunne gjøre.

 

Pris vinterdekk og felger...

 

Bertel O Steen Continental dekk på 15" stålfelg og kapsler ca 6500.-

Bertel O Steen Alu 15" 6 eiket med continental pris 12500.-

 

http://www.smartbil.com 15" Alu med 5bolt adapter til smart og vinterdekk om du kjører til sverige og henter de kommer det på 8000sek og ca 10000sek for 16" 3eiket original felg.... så bare å hive seg i bilen og besøka søta bror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har kjøpt dekk og felger via CarO (Mercedes) i Bodø. Dekkene er samme som til mercedes A-klasse. 195/55x15". Mulig det er en tabbe, men har hverfall kjøpt continental piggfrie dekk. Så får vi bare se om esp'n funker

:pray

Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dekk og felger via CarO (Mercedes) i Bodø. Dekkene er samme som til mercedes A-klasse. 195/55x15". Mulig det er en tabbe, men har hverfall kjøpt continental piggfrie dekk. Så får vi bare se om esp'n funker

:pray

 

Heisann

 

Har du spacere da, for å få brukt Mercedes felger på Smarten?? Eller er de 3 bolt de også?

 

Pat

Poztmanpat

BRABUS - Got to love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjøpe orginale 15" smartfelger. Har spacere også, men det blir nok bare på sommerhjulene. 25mm foran og 35mm bak. Skulle egentlig ha 30mm bak, men han hadde ikke de inne da kompisen min var på Berlin Tuning. Jonap sa at 35mm bak fører til at man ikke kan bruke senkesettet bak, og det kan nok stemme. Hjulet ligger ca 1mm utenfor skjermen, desverre. Om noen melder sin interesse for å kjøpe 16"-felgene mine, så blir de nok solgt. Vil ha nye 17" Lorinser eller 16" Roadster Exclusive fra Berlin Tuning. Men vi får se hva tiden og lommeboka bringer...

Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjøpe orginale 15" smartfelger. Har spacere også, men det blir nok bare på sommerhjulene. 25mm foran og 35mm bak. Skulle egentlig ha 30mm bak, men han hadde ikke de inne da kompisen min var på Berlin Tuning. Jonap sa at 35mm bak fører til at man ikke kan bruke senkesettet bak, og det kan nok stemme. Hjulet ligger ca 1mm utenfor skjermen, desverre. Om noen melder sin interesse for å kjøpe 16"-felgene mine, så blir de nok solgt. Vil ha nye 17" Lorinser eller 16" Roadster Exclusive fra Berlin Tuning. Men vi får se hva tiden og lommeboka bringer...

 

Mye har du tenkt deg for 16" felgene da? Ønsker vinterfelger..

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen som har montert dette.. roadsteren er jo ikke solgt i norge.. litt vanskelig å få tak i? Og å få tilpasset?

 

Kjøpte vinterdekk hos sharif jeg. skal hente de mandag, bør være bra (Vært meget fornøyd med priser og service der før!!)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbanna nå!!!

Kom opp til Sharif kl 8.30 mandag morgen, skulle ha på dekkene mine.

"Nei, de har vi solgt til en annen vi, du kom jo ikke"

jeg har jo vært på jobb, de hadde tlf-nummeret mitt. hva med å ta en rask samtale først?

Uansett, han skulle få nye 1400 og da skulle jeg slippe køen. Kom 1400, men fikk desverre ikke slippe køen sa han, 65 på vent... Kom tilbake kl 5 sa han, da får du tid!

Kom kl 1700.. da var det nesten 40 stk før meg.. Ventet en times tid... så ba jeg om pengene tilbake.

Dvs at jeg har vært oppe 3 ganger med 2 bilen (Smarten og en varebil for å få sommerdekk med hjem, og 2 stk som hadde tatt seg fri fra jobben.)

 

Er dette lov.. har jeg noen rettigheter?

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man handler der, no disrespect men skal man ha det billigst så må man regne med det.... Alle vet at han selger stort, og det er fordi prisene er uslåelige.. Du kan sammenligne det med nordmenn som handler billig alkohol/kjøtt i sverige, det er køer der også...

 

Du kan kjøpe dekk andre steder og få levert på timen til en annen pris, men vil man spare de kronene må man også være beredt på å vente osv...og det er kaos der opp, så at ting ikke går helt knirke fritt kan ikke være annet enn å forvente. Et lite tips, vær der en halv time før åpningstid, det pleier jeg, da får du garantert hjelp først!!

 

Lykke til

 

 

Er så forbanna nå!!!

Kom opp til Sharif kl 8.30 mandag morgen, skulle ha på dekkene mine.

"Nei, de har vi solgt til en annen vi, du kom jo ikke"

jeg har jo vært på jobb, de hadde tlf-nummeret mitt. hva med å ta en rask samtale først?

Uansett, han skulle få nye 1400 og da skulle jeg slippe køen. Kom 1400, men fikk desverre ikke slippe køen sa han, 65 på vent... Kom tilbake kl 5 sa han, da får du tid!

Kom kl 1700.. da var det nesten 40 stk før meg.. Ventet en times tid... så ba jeg om pengene tilbake.

Dvs at jeg har vært oppe 3 ganger med 2 bilen (Smarten og en varebil for å få sommerdekk med hjem, og 2 stk som hadde tatt seg fri fra jobben.)

 

Er dette lov.. har jeg noen rettigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår