ludge-pugter Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Siter - 04 motorhispania rx 50 - tempo corrvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 oioi :) din første tråd :wave bra bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hehe, måtte se to ganger før jeg helt skjønte hva som skjedde på bilde 1:) kjempebra bilder! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Bra bilder ja! Men de var en del kornete. Har du resiza bildene under 250kb før du lasta de opp på photobucket? Hvis ikke så kan de bli kornete. Får å få de enda bedre kunne du kanskje ha miksa litt med kontrast og lys. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludge-pugter Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bra bilder ja! Men de var en del kornete. Har du resiza bildene under 250kb før du lasta de opp på photobucket? Hvis ikke så kan de bli kornete. Får å få de enda bedre kunne du kanskje ha miksa litt med kontrast og lys. :) hehe ok :D kan prøve det neste gang jeg skal legge inn bilder :) Siter - 04 motorhispania rx 50 - tempo corrvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bra bilder ja! Men de var en del kornete. Har du resiza bildene under 250kb før du lasta de opp på photobucket? Hvis ikke så kan de bli kornete. Får å få de enda bedre kunne du kanskje ha miksa litt med kontrast og lys. :) hmm. så det jeg å. mine pleier ikke å bli slik :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludge-pugter Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hmm. så det jeg å. mine pleier ikke å bli slik :wonder var sikkert bare gull:) Siter - 04 motorhispania rx 50 - tempo corrvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 var sikkert bare gull:) helt sikkert, men har lasta opp veldig mange bilder, ingen har blitt slik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg