Gå til innhold

Spiller fra usa

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe pioneer DEH-P80MP fra en fyr i USA gjennom ebay. Har det noe å si på om jeg kjøper den fra en person fra usa? Om det er noe anderledes eller noe, er ikke så sikker på dette,sikkert et dumt spørsmål men...

http://cgi.ebay.com/PIONEER-DEH-P80MP-MP3-AUX-LOW-SHIP_W0QQitemZ5811303848QQcategoryZ39752QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Mvh

Eirik

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ser ut som han ikke sender utenfor USA.

Men de fleste spillerne der nede tror jeg er sone 1. Å ikke sonw2 som blir brukt i norge. Å radioen vil vel ikke fungere 100% her i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner ikke med å få garanti for spilleren nei..Men det er jo mye billigere...:)

Her følger det 2 stk eksempler som til sier att det IKKE alltid er billigere i utlandet,når det gjelder KVALITET.FØLG MED raz......................

BRAX Graphic Pro ca. 2 Wochen Lieferzeit

2250.00 € = ca.18000.- uten frakt + uten GARANTI.Regner med att den

Norske kjøpsloven IKKE gjelder her.

BRAX 2-Wege Compo System der absoluten

Spitzenklasse

BRAX Graphic Pro 165mm

Varenr: 15032 Enhet :

Listepris :

par

19 900.00 MED GARANTI fra http://www.iceaudio.no

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Golf 4: Tror du virkelig på garanti fra Pioneer Norge hvis du kjøper fra utlandet.jaja.
Selvfølgelig ikke, du får en garanti som gjelder hos Pioneer Deutschland via den tyske forhandleren. Og den tyske garantien er på to år...

Og jeg anser det som noget enklere å følge opp garanti- og servicespørsmål overfor en tysk butikk noen timers kjøretur unna i verste fall, kontra en perifer nettsjappe beliggende i USA... og det er den sammenligningen jeg trekker, samt at spilleren blir den samme som i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider