Gå til innhold

Smartsrus.. ganske tregt


Phantom3D

Anbefalte innlegg

Som noen av dere sikkert vet, bestillte jeg senkesett, pop-off og bremser fra smartsrus.co.uk .

Pakken skulle være på døra mi innen 5-8 dager. jeg ventet 10 og spurte.. de sa da bare at pakken var blitt sendt. Etter litt mer til og fra fikk jeg omsider pengene tilbake.. 2månder senere fikk jeg en herpet pakke på døren.. :hvaskjera Sendte den tilbake. (Delene var nok most som bare F***) bestillte på nytt.. ventet 9 dager (Hadde tilogmed satt på at det hastet å få delene innen streetmeet, lørdag) ingen svar på mail eller noe.. før i dag over 2 uker siden jeg bestillte. "We'l send you a mail as soon as it is sent"

 

 

Hvordan er det mulig å være så trege??? :deng

Når jeg bestiller stasj fra Hong Kong på mandag, kommer det en hyggelig kar på døra med pakken på onsdag eller torsdag!! *sint*

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen av dere sikkert vet, bestillte jeg senkesett, pop-off og bremser fra smartsrus.co.uk .

Pakken skulle være på døra mi innen 5-8 dager. jeg ventet 10 og spurte.. de sa da bare at pakken var blitt sendt. Etter litt mer til og fra fikk jeg omsider pengene tilbake.. 2månder senere fikk jeg en herpet pakke på døren.. :hvaskjera Sendte den tilbake. (Delene var nok most som bare F***) bestillte på nytt.. ventet 9 dager (Hadde tilogmed satt på at det hastet å få delene innen streetmeet, lørdag) ingen svar på mail eller noe.. før i dag over 2 uker siden jeg bestillte. "We'l send you a mail as soon as it is sent"

 

 

Hvordan er det mulig å være så trege??? :deng

Når jeg bestiller stasj fra Hong Kong på mandag, kommer det en hyggelig kar på døra med pakken på onsdag eller torsdag!! *sint*

 

 

Et lite tips, har vært der personlig flere ganger og de har mye å gjøre, sier ikke at det er en unnskyldning, bare en mulig faktor som skaper kaos...

Det du bør gjøre er rett og slett å ringe og mase hver dag til pakken er sendt, ring og ring og ring, glem mail, de leser den sjelden!! Du kommer i hvertfall alltid frem på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på smartsrus er alltid opptatte. Og det kan være en tålmodighetsprøve å kommunisere med de over mail. Mitt forslag er også å ringe de. Snakk med Paul, i tillegg til å være hjelpsom snakker han også norsk cheers

Vet også at smartsrus har bygget om ganske mye i det siste, så det kan vel ha gjort dem ekstra opptatt..

 

Monopol har de ikke...det er mange flere aktører i england, og så har du jo smartbil i sverige.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår