Gjest Volvo_gutten Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvilken bil var den aller første med hvite blinklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvite blinklys foran du tenker på? I så fall kan jeg røpe at det var slike på en -59 mod boble jeg hadde engang.... men den var helt sikkert ikke den første!! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Herregud for et spørsmål? Sikkert Volvo for det var den første bilen Biltema lagde hvite blinklys til ;) (tror jeg) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvite blinklys foran du tenker på? I så fall kan jeg røpe at det var slike på en -59 mod boble jeg hadde engang.... men den var helt sikkert ikke den første!! Var de blinklysene orginale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 min 59mod boble har orginale hvite blinklys! tror ikke biltema var så store på 50tallet... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg