Oshim Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er det noen som vet om hvor jeg kan finne en sånn til fattern? Helst 50taller med hele sider og delt frontrute:P Søkt rundt så jeg er rød på fingertuppa:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er det noen som vet om hvor jeg kan finne en sånn til fattern?Helst 50taller med hele sider og delt frontrute:P Søkt rundt så jeg er rød på fingertuppa:) sjekk på http://www.bcb.no Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 På clas ohlson har de sånne... vet ikke med det frontruta, men det ser du! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg