Opel_Andrè Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei. jeg bare lurte på om det er noen som har hatt no særli anlegg i rekord før? jeg får lissom ikke no særli bass inn i bilen... Noen som har no erfaring\forslag om åssen jeg får bedre bass inn i bilen.. Er d andre muligheter enn å lage høl tel bassrør i hattehylla? håper no`n har peiling på detta!!! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Alt kommer an på hvor mye jobb du er villig i å legge i dette. Ser du for deg å montere elementet(ene) direkte i hattehylla så vil det nok gi godt med trøkk, du kan også lage hulll ned slik at suben(e) får spille mest mulig uhindret inn i kupèen. Hva slags elementer og forsterkeri, kabler og slikt har du? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei. jeg bare lurte på om det er noen som har hatt no særli anlegg i rekord før?jeg får lissom ikke no særli bass inn i bilen... Noen som har no erfaring\forslag om åssen jeg får bedre bass inn i bilen.. Er d andre muligheter enn å lage høl tel bassrør i hattehylla? håper no`n har peiling på detta!!! hadde aldri problemer med basstrøkk i min gamle Rekord. Hvor jeg hadde 1 sk 12" celestion AD i 60L porta kasse. Hadde sub, vent fam over. Fjærna bare hattehylle høyttalera, og latt åpningen dekket av høyttaler deksel. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Alt kommer an på hvor mye jobb du er villig i å legge i dette.Ser du for deg å montere elementet(ene) direkte i hattehylla så vil det nok gi godt med trøkk, du kan også lage hulll ned slik at suben(e) får spille mest mulig uhindret inn i kupèen. Hva slags elementer og forsterkeri, kabler og slikt har du? hehe, glømte skrive åssen anlegg jeg har; 2stk jbl 1000w, i tett kasse. 1stk jbl gto 600(ell hva den nå heter.. husker ikke i farta) oxo ledninsgsnett som er kjøpt på ba-de-rek, 21mm plusskabel.... Hadde vel blitt bedre vis jeg hadde hatt større forsterker da, men hadde ikke råd te mer--- Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Du har vel ikke lampeledning til jord men 16mm eller mer der også håper jeg. Strømkabelen din er også heller marginal om du skulle finne på å investere i noe grovere skyts for å fòre subene. 1000W sier egenetlig null og nada er jeg redd, står det JBL GTO på membranen? Andre specs på disse? Er det Max eller RMS? Uansett så skulle det ikke være noe problem å få trøkk fra dem, men forsterkern din er meget mulig en smule for pinglete til å kunne dra igang subene på en skikkelig måte. Er det monoblokken eller tokanalern du har til forsterker? Tokanalern heter JBL PX 600.2, monoblokka heter JBL GTO 601.1. Har du mulighet for å plukke frem et multimeter og ohme inngangene på kassa for å se hva slags motstand elementene gir? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg