Paj-90 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har 17" OZ Volcano på min Passat. Har ikke peiling på dette med inpress osv, men synes at felgene er for langt innunder skjermene på en måte...vil dette si at det er feil inpress på felgene mine i forhold til hva som skal være på bilen? Hva kan man gjøre med dette? Har lest litt om spacere, men er usikker på om det er så lurt. Har oppfattet at dette sliter mye mer på hjullager osv? Skal montere senkesett nå, men det vil jo bare se dumt ut dersom dekkene "gjemmer" seg inne i skjermene. Noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Du har to valg, og det er å sette på spacere eller kjøpe felger med mindre innpress. Slite ikke spesielt mye mere lager med spacere. Da snakker vi om under 2 cm fra originalt innpress Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Fant nettop ut at felgene mine er merket ET 37. Åssen høres det ut for en Passat? Blir det helt feil eller er det som det skal være? Ganske blank på dette jeg.... helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvis du leser på tråden som er klistret; boltsirkel så finner du dette: Først bilmerke og type, deretter boltsirkel, et (innpress), hub og sist er hvilke bolter som er orginal. VOLKSWAGEN Passat 80-96 32B/33/35i 4-100 38 57,1 B12x1,50 VOLKSWAGEN Passat 92-96 (100+ kw) 35i 5-100 43 57,1 B14x1,50 VOLKSWAGEN Passat 96- 3B 5-112 45 57,1 B14x1,50 Ser ut som din bil har Et38 orginalt. Så dine felger skal være riktige til bilen. Vil du ha felger som bygger mer utover må du ha mindre et. Eller så går det ann å sette på spacer Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tusen takk for at du klarnet nøtta mi :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg