Polardego Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hmm, hadde passa bra hjemme hos meg disse felgene der;) Siden du går for BBS, så vil jeg ikke tro at denne bilen blir stygg (gjør seg utrolig godt med sånne felger, som de aller fleste veit) Fremtidige planer med bilen er da? Vent å se... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hehe, venter i spenning jeg;) Kommer til å følge med på dette prosjektet fremover. Så får satse på at det blir oppdatert med bilder og info så ofte som mulig! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har sett de felgene foer, men det var ikke i sammenheng med denne bilen.. Skulle ikke de brukes paa BMWen eller noe a? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har sett de felgene foer, men det var ikke i sammenheng med denne bilen.. Skulle ikke de brukes paa BMWen eller noe a? Jo, der også... Felgene passer på begge bilene... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jo, der også... Felgene passer på begge bilene... ;) Hehe. Ikke vaerst. Kan bytte som vaeret passer ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er litt stille rundt Nastycabben akkurat nå, men driver og samler deler... Fikk mange bra deler med en 92 Golf cab som var skadet og østerisk, bla ny bakskjerm, interiørbiter og mye mer... I tillegg ligger det noen småting på hylla fra Volkswarenhaus som skal på denne bilen... Her er ManiaCoupe ferdig med å kappe ut bakskjermen... Rakriste var også innom og plukket med seg noen deler, nå ekke det mye igjen... Og i tillegg skal MK2-16v ha gulvet til einser-prosjektet sitt... :eek: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Fy faen som dere holder på med biler!!!! Er en fryd å se på! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette er et himmelrike for energolfer på Ås :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Dette er et himmelrike for energolfer på Ås :D Unntatt for cab'n da, den led en grusom død...R.I.P. :( Men den vil leve videre i blandt annet min og Rakriste sin einser ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Unntatt for cab'n da, den led en grusom død...R.I.P. :(Men den vil leve videre i blandt annet min og Rakriste sin einser ;) Er ikke den raue gale kæbben borte ennå, altså? Jeg har girkula og 3 hjulkapsler.. ;) Nok om det, her. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 kjøper mer enn gjerne ats felgene hvis du ikke har solgt de enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Solgte cabben på bilen siden denne var hel, og siden jeg har tenkt å ha stofftak og har en cab til så er vel det like greit... Jeg heiv ut hele interiøret idag også, for å få sjekka tilstanden i bunnen av bilen... Og her var det ikke en eneste rustflekk... Litt sopp, men ikke rust... :p Skjermene som stod på bilen var bare å kaste, men hvordan så det ut bakom de? Jåååååå.... Høyre side: Venstre side: Neste steg er å ta ut motoren og KASTE den slik at jeg får kleena motor-rommet også... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Taket passet veldig bra på. Vippa det på plass etter at vi kom hjem med det igjen. En runde med Hugos innvendig og det var godt som gull der også.. OT: Har du link til den siden du snakka om? Dama vil bygge seg cab på internett.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ']Taket passet veldig bra på. Vippa det på plass etter at vi kom hjem med det igjen. En runde med Hugos innvendig og det var godt som gull der også.. OT: Har du link til den siden du snakka om? Dama vil bygge seg cab på internett.. http://www.dubmodder.com er linken... m'm Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Da kan jeg avsløre hvilke felger som skal pryde Nastycabben... Dette er et sett 6 x 15 Corrado felger... :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg