FireBlazt Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 jeg er sånn passe fornøyd med felgene, kanskje jeg skjifter dem. Har lagt til litt mere blånyanse i grillen så den ikke ser så flat ut. Ny Update: -Nye brushede luftinntak på panseret -Lagt til refleksjoner og skygger på bakvingen -Mere blånyanse på grillen Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 -Nye brushet luftinntak på panseret Så dessverre ikke helt gode ut :( -Lagt til refleksjoner på bakvingen Meget pent :) -Mere blånyanse på grillen Mer realistisk :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 det greiene du har brusha på oppå lyktene trenger refleksjon.. kan bli veldig bra dette.. grillen blei veldig bra yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Nomix: Hva mener du trenger og bli gjort med luftinntakene? Olsen_nissan: det er jeg helt enig med deg i :) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Fireblazt: De bør forsvinne :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ok, da beholder jeg dem :P Update på sist bilde: -Refleksjoner på øyelokkene -Ordnet luftinntakene litt -Litt småfix på vingen -Ny IC Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 syns den er stili men felgene ser ut som toon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Felgene og luftinntakene på panseret ser toon ut. Hadde det ikke vært for det hadde den sett EKTE ut. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Felgene og luftinntakene på panseret ser toon ut. Hadde det ikke vært for det hadde den sett EKTE ut. luftinntaket og egentlig aj nomix.. helt enig:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 luftinntakene kan se litt toon ut, men jeg synes ikke felgene ser ut som at de er det verken er de det heller. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fyr på et par spacere på bakdekket, please helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hva med noen andre speil? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Kanskje en annen farge på bilen/interiøret? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg