Antyoui Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hallo Har nettopp kjøpt meg ny bil,,og det vart en vectra: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=870829 Den har 17" felger med 215/45 dekk. Noen som veit om det vil bli problem å få dei godkjent i vognkortet? trenge eg noen dokumentasjon?? mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hallo Har nettopp kjøpt meg ny bil,,og det vart en vectra: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=870829 Den har 17" felger med 215/45 dekk. Noen som veit om det vil bli problem å få dei godkjent i vognkortet? trenge eg noen dokumentasjon?? mvh Frank Hva med primeraen...solgt den, eller har du to biler for øyeblikket? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hva med primeraen...solgt den, eller har du to biler for øyeblikket? Har to biler,,,hakje hatt hjerte til å kvitte meg med den enda :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Det skal gå greit å få 17" godkjent i vognkortet. Enten med Tüv-papirer, eller (ifølge en dekkforhandler) et papir fra de som viser at felgene er godkjente på bilen. PS, Ikke noe stress å sette på 18" plassmessig, men mulig det er litt vanskeligere å få godkjent :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Det skal gå greit å få 17" godkjent i vognkortet. Enten med Tüv-papirer, eller (ifølge en dekkforhandler) et papir fra de som viser at felgene er godkjente på bilen. PS, Ikke noe stress å sette på 18" plassmessig, men mulig det er litt vanskeligere å få godkjent :) hmm,,lurer på kor eg kan skaffe meg den dokumentasjonen?.. felgene stod på bilen når eg kjøpte den, og selgaren hakje anelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kva merke er felgane? Kanskje du kan ta eit bedre bilde av dei? Er nok sikkert nokon som sel slike felgar som kan skaffe dei rette papira.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Trodde det ikke var noe problem jeg, om rulleomkretsen og ET er samme som standardfelgene... Men, det er mulig jeg tar feil her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Finn ut ET på felgen. Er den innenfor 7mm av det orginale trenger du ikke TüV. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg