bmwjente Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Vurderer å bytte E36 318is'n min med en E46 318i (lurer også på å bytte til en Citroen!), men greier ikke helt å bestemme meg. Vil ha en nyere bil, men spørs om det er stor forskjell i kjøreegenskapene på E46'n som det er på E36'n min. Var å så på en E46 318i idag og jeg ble ganske fornøyd etter å ha testa den :) Har også prøvd Citroen C2 og den synes jeg var ganske kul! Hmm.. Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_325ix Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 du burde ikke kjøpe citroen ihvertfall, e46 har vel litt bedre kjøreegenskaper enn e36, men stort sett er det ganske likt :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Ble litt forrundret da du lurte på å velge mellom E46 og C2... Hvis du vil vite hva jeg ville gjort, så hadde jeg gått for BMW'en. :) Grunn. Bedre å se på bedre å kjøre bedre å i det hele tatt eie en BMW enn en citroen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 gå for en E46 du det er den beste bilen. har hatt en E46 selv og det er nok den beste bilen jeg har hatt etter E60. og kjøreegenskapene er mye bedre enn E36 syns nå jeg da. du må bare finne en som passer deg. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Tja litt vanskelig dette her :wonder Plassen i E46 i forhold til C2 er veldig stor, men jeg trenger ikke så mye plass i grunn. C2 er også en snerten liten bybil (jeg bor i Oslo) og trenger ikke mye parkeringsplass heller. Er fornøyd med E36'n jeg har nå, men den har rullet litt mange kilometer synes jeg + at jeg vil prøve noe nyere. Det var vel et motorskille og facelift på E46 i 2002 hvis jeg ikke tar feil, så en 318i fra 2002 bør ikke gå noe dårligere enn min nåværende bil ;) C2'n kan bli skikkelig tøff med litt styling og større hjul, men får vel ikke på 19" på en slik liten bil hehe (har 19" nå) Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kjøp deg e46:) foreldrene til en kamerat har citroen, c4 (?). er vel 2000 modell som de kjøpt nesten ny, eller helt ny. har nå gått 80 000. han sier det bare har vært feil med den. vært inn og ut av verksted siden den var ny. var mye tull med bremsene. var med en tur i den. og da virket ikke speedometeret, kom meg nesten ikke ut da dørhåndtaket bare virket av og til. synes det er for dårlig på en sånn ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg