GalantV6 Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ja, du kan måle på ledningene, men de må ikke være tilkoblet noe når du måler. altså ingen forsterker eller noe. Hei Da skal jeg gå ut å prøve det Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ja, du kan måle på ledningene, men de må ikke være tilkoblet noe når du måler. altså ingen forsterker eller noe. Hei igjen Jeg var nå ute å målte på høyttaler ledningen, satte multimeteret på 2000 og målte ledningene. Da kom det frem 001 på meteret. Jeg målte også på den ene bassen, den viste også 001. Jeg har kobbla subbene på følgende måte. + på + og - på - og inn på neste subb med + på + og - på - kobbla ned i 1ohm. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei Har nå sendt forsterkeren til Matador, så nå er det bare å vente. Har dobbelt skjekka alle ledninger, tatt opp subbene og satt krympestrømpe på alle kobblingene. Målte ohm til 1 så det skal være i orden. Skjekka jord og de andre kobblingene, ingen feil som jeg kan se. Har ikke prøvd 4 kanals forsterkeren enda, legge opp nye høyt.ledninger til frontsett. Er det noen som har noen ideer om andre ting jeg bør skjekke for å utelukke mulige feil. Kom gjerne med forslag. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 er egentlig lite du akn koble feil. det eneste er egentlig +12V og GND. samt høyttalertilkoblingen. og begge disse har du jo kontrollert. det eneste du kan dobbeltskjekke er god kontakt ved alle koblingspungter til strømkabelene. men regner med du allerede har gjort dette, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg