Caveman Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hehe, er en utlending som eier den... hadde vinge før! brukte et snowboard og et par pinner for å lage den :P ellers har han hatt "farts-striper", to streker med gaffateip :P Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hehe, er en utlending som eier den... o hvorfor blir man ikke sjokkert...? :rolleyes: (og til folk som er flink på å tolke uttalelser feil: Jeg har absolutt ingenting mot utlendinger, mener bare at mange av dem har meget spesiell smak og otrolige ideer når det gjelder styling av biler...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Æsj den vegvesen golfen gikk på strømmen vgs for et par år siden. Jaja, vi fikk noe å le av da. Jeg tror faktisk eieren selv TROR den er tøff :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Andreassen Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Litt for mye jalla-stæsj fra tuning.no her damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 golf er stygg uavhengi hva du gjør med den! :rolleyes: :hammer vs Nuff said!! cheers Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bra sammenligning.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 sier volvo mann da :hvaskjera :bump ja sier volvo mannen ja!!!! volvo = tanks med hvite skilter....... + jeg har bak hjuls trekk så ti still vs Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Siden dette handlet om Golf II, er jeg tvunget til å handle ;) Ikke alle vil ha bakhjulstrekk... Hvertfall ikke innpakket i noe som føles og ser ut som en makrell-i-tomat-boks, og som handler ca. like bra ! On-topic: Jeg gråter på den golfen der sine vegne. bilen min varer i værtfall lenger en din og tåler med julig en din kiddie Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 bilen min varer i værtfall lenger en din og tåler med julig en din kiddie Pappan min er mye sterkere enn pappan din. :ssip: Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Pappan min er mye sterkere enn pappan din. :ssip: vet ikke jeg vel hehehe :hammer Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Når handla denne posten om volvo? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Når handla denne posten om volvo? Det begynte jeg oxo å lure på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 jeg pleier å kjøre fra volvo 240`er på bilcrossbanen med min FORD FIESTA Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 tjah sett en del av dem:) Mye stygge golf på veia gitt. golf og 240 burde være forbudt på veia!! Kunne ikke vært mer enig!!! cheers Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 :hammer vs Nuff said!! cheers NICE!!! :w00t Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg