Bilskalle Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Når handla denne posten om volvo? Og når ble denne tråden èn post? damndamn Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 golf er faktisk fett. men volvo?? hmmm.... STYGGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 HAHA jeg parkerer dere alle med Rekorden min yodude :fire: (når jeg får motoren igang) Og ikke mobb Volvo folkens, hvem skulle tatt over biler som Amazon, P1800 og PV uten Volvo? Det er 3 biler jeg aldri kunne tenkt meg, og det er VW Golf! Nissan Skyline og Peugeot!!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 :hammer Nuff said!! cheers Bare synd at man aldrig, ja faktisk aldrig møter en slik bil etter veien... :cool: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Bare synd at man aldrig, ja faktisk aldrig møter en slik bil etter veien... :cool: Etter veien? høh? Greia er at folk flest i Norge velger å kjøpe jallastyling som diffusor bak, rs-fangere, cup wings og neon. Trenger ikke å være noe særlig dyrere i lengden.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Slike poster som er blitt postet på denne tråden gjør at kvaliteten på forumet synker. Skjerp dere! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hold dere til topic! Ikke bland inn Volvo og andre ting her. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 bump, noen som har et bedre bilde av golf 2? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Huff, harrystyla golf. Det ER virkelig noe av det værste jeg ser på veiene. Lyser 18-åring av hele bilen. Ikke at det er noe galt med det, men det er så typisk. :P Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 haha, fatter ikke hvordan folk tørr å ratte rundt i sånne kjøretøy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bump, noen som har et bedre bilde av golf 2? Ja, her har du en norsk golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den der er tysk og tilhører Jörg Brinkmann.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Mest rotete post ever!:win Grattis=) Har også min egen mening om å "henge ut" folk med stygge..*kremt* spesielle biler da men.... stygt gjort! håper noen synes bilen din er stygg å lager post om den.... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Den der er tysk og tilhører Jörg Brinkmann.. Eirik Feil, den er norsk og går i Ålesund.. importert ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hahaha,for en herlig tråd, alltids er det en eller flere som skal dra alle over en kam. Det finnes pene Volvoer og det finnes pene Golfer i mine øyne, selv om de kanskje ikke er det i dine..? Drit i å rakk ned på alle bilene du syns er stygge, det er alltids noen som er enig med deg, uenig med deg, og det finnes sikkert folk som syns bilen DIN er grusom. La oss snu litt på saken, og bytter ut bilen med seg selv, hvor mange syns det hadde vært morro å fått hørt at den nye hårklippen din til 1000,- var grusom, eller den nye genseren din var HELT for jævlig..?Neppe mange som ville smilt, ledd, og vært fornøyd minuttene etter denne kommentaren. Nei,la folk gjøre hva f de vil med bilene deres, så de som syns den er stygg få seg en god latter, uten disse folkene som voldtar bilene sine så hadde vi ikke fått oss en god latter. Hva om alle skulle kjørt rundt i originale biler, eller biler med KUN senk og felger?[ironi]Veldig spennende[/ironi],og veldig lite å le av :) Just my 82 cents :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg