Tjukken Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Har nettopp bestilt en VW Caddy sort. Som jeg skal bruke i jobb. Er det noen som veit om det går an og få den til og se "nesten kul" eller kanskje "kul". Event. om noen har bilder av "kule" Caddy'er. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 kuul og kuul er opp til deg og bestemme men.... http://home.no.net/vagteam1/gunnarcaddy.htm tru nok den kan bli grom :) sote ruter, senke, felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Takk. Den kan med endel arb. se litt bedre ut en org. ser jeg. Ikke mye arbeids bil look igjen der nei. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Alle biler blir finere med litt små fix :) Bilen min er ikke fin, men jeg syns i alle fall selv den er mye finere en orginal.. hehe men det er kansje bare meg. men svart bil, med lys sota ruter 43% senka så vidt det er. du får sikkert tak i senke sett på eiker motorshop (arbeids bil må vel ikke være for lav) 15 eller 16" fine felger hvite blinker hvis det ikke er orginalt på den? tru detta vil gjøre den myyye finere. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg