opel freak Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Noen steder hvor jeg kan finne styling og tuning til en Mazda 626 90mod sedan? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Eyecandyracing har styling til denne. Det samme har TSI i drammen og streetdesign. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Takker! skal sjekke de ut nå jeg........ Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Uff, var mye stygg styling. Må bygge selv da tenker jeg......... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 pakfeifer sitt kitt til denne bilen er flott syns eg... men av tuning, kommer ann på hvilken motor du har ? har du 2.0 i 16v, kan det hende eg kan skaffe en chip til deg, kommer ann på ecuen din... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 pakfeifer sitt kitt til denne bilen er flott syns eg... men av tuning, kommer ann på hvilken motor du har ? har du 2.0 i 16v, kan det hende eg kan skaffe en chip til deg, kommer ann på ecuen din... :) Skal se litt på de senere. Tenker på å kjøpe meg en 626, får se. Må undersøke litt først. Selger du chipper du da? isåfall skal jeg huske på deg hvist jeg vil ha en :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 jada, har 3 stk på veg til norge nå :) 600kr pr stk :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 en av de chippene er min :) jeg synes orginal styling er litt heftig jeg... bare en liten frontleppe gjør sitt altså... du kan jo alltids lakere listene i samme farge som bilen, eller bare ta de av, lager jo en bil som ikke ser helt ut som alle andres. Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda99 Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hva med kompressor på Mazdaen da? Noen som har sett det noen steder? har bare funnet turbo jeg da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 tror ikke det er laget noen kompresor kitt til disse bilene... men turbo kitt finder du :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 tror ikke det er laget noen kompresor kitt til disse bilene... men turbo kitt finder du :D Ferdige turbo kits? Nå ble jeg våken gjen :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 snakk med FE3T her på forumet... han har gangen i det han har en turbo mata FE3 motor :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Han lagde vel en løsning selv mener jeg. Har lest trådene hans å sett på flere linker så jeg vet det er mulig og at mange har gjort det. Vert trivelig å funnet en bolt on løsning. Plug and Play ;) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 mener å hugse at det starta med at han kjøpte et billig turbo kitt, men så begynte han heller å designe egen manifoil osv pga dårlig design osv på kittet sin... også balde det bare på seg... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Gjorde han det han? Hehe, balla på seg. Fort gjort :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg