Michael_ Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 her er mine bilder: bil vask: det første jeg la merke til på denne bilen var at motoren var flytta veldig langt bak :) sikkert ganske bra vektfordeling på den. leif med sin audi s1 samme som på første bilde 190 "evo". skikkelig bra bygg xenon i kjent stil :) vaa med sin ikke helt ukjente supra :) 242 med litt "modifisert" front haffsengen med taxi'n vaa igjenn fin Bmw med grei kjørestil sierra med stikk flamme :) sykt fin s13 rimelig lite luft i dekket... en av de mange skylinene. civic fra 2f2f :) volvo 245 som gikk bra! et kjøre bilde av mb 190 "evo" viss det er noen som har lyst på bilde i høyere oppløsning eller lyst på bilde av bilen sin, send pm. tokk mellom 700-800 bilder så det er godt mulig at jeg har av den bilen :) kommentarer tas i mot med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hmm, ikke så mye liv i bildene dine? Kommer bare opp Bandwith Exeeded.. Edit: Funker nå, fine bilder :) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 flere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 den rosa 200sx'n med grå flames på sia er rå. holder til rett borti gata for meg feet lyd på den Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 fin den ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hva synes dere om bildene? tar imot kometarer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Min mening er at du har mange bra bilder! cheers Takk =) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 er motoren egentlig flytta så langt bak da? er det ikke en 4 sylindra motor en den supraen der ? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraBorge Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 stemmer nok at den motoren er flytta en god del bakover. motoren er en rekkesekser. med andre ord seks syl. Siter -03 Nissan Navara Di -92 Sierra Clx -67 Ford Taunus 17m S x -04 Citroën C2 VTR x -89 Sierra IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 stemmer nok at den motoren er flytta en god del bakover. motoren er en rekkesekser. med andre ord seks syl. Det er en rekkefirer fra MR2... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det er en rekkefirer fra MR2... yep, for å spare vekt;) fine bilder ja, begynner å bli ganske lei vaa sin jævla supra jeg men... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 yep, for å spare vekt;) OffTopic:Eller rett og slett vektfordeling... OnTopic: Fine bilder:) Har du noen kjørebilder av meg/min? Burgunder Sileighty? Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 stemmer nok at den motoren er flytta en god del bakover. motoren er en rekkesekser. med andre ord seks syl. du har ikke gjort leksa di...4 sylindere bare dær. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 OffTopic:Eller rett og slett vektfordeling...OnTopic: Fine bilder:) Har du noen kjørebilder av meg/min? Burgunder Sileighty? nei, fant ingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 noen flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg