ealoken Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hei, jeg er på utkikk etter korte dempere på min 740, type stive dempere altså. er snakk om at jeg skal ha de i november sammen med nye fjører. budskjett ca 5k ( bare dempere ) noen som har noen tips og forslag? legg gjerne ut bilde pris, egenskaper osv. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hei, jeg er på utkikk etter korte dempere på min 740, type stive dempere altså. er snakk om at jeg skal ha de i november sammen med nye fjører.budskjett ca 5k ( bare dempere ) noen som har noen tips og forslag? legg gjerne ut bilde pris, egenskaper osv. Mvh Erik kjøpte Bilstein Sprint hos Pedersens racing for litt i overkant av 2000,- for paret, får vel de billigere andre steder men de fungerer veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jepp. bilstein sprint er supert. ring autotrio på alnabru og spør pent om rabatt så får du 15%. de er billigere enn pedersen i utgangspunktet også Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 takker så meget :) blir dempere fremme først Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 nox, har du kjøpt nye sprint dempere noen gang? fikk mine idag, men stussa litt når jeg ikke fant ordet sprint et eneste sted på verken eska, demperen eler papiret.. vet du om jeg har gått på en smell da? eller åssen jeg kan se det på demperen? før jeg er igang å bytter da så jeg fysisk ser forskjellen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 se på nret på eska. skal stå cs (clubsport) bak såvidt jeg husker. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hm, de demperne dere nevner er vel bare beregnet for å kjøre med 40mm. senkesett. Men for oss som senker mer enn 40mm: Jeg har haft på 240 dempere på min fram, de er mye kortere enn 740dempere. Kjøpt på biltema. Og Sachs gassdempere bak til 740. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 vanlige dempere kan du senke opptil 4mm med, og koni sport, bilstein sprint (og fler om det fins) er kortere, så du kan senke 40+.. men det nummeret på eska fant jeg ikke no CS, men F4-B36-2202-HO bak, og fremme F4-P36-3067-HO. det stemmer jo med nummerene i nettbutikken til lysaker..så regner med det er knal..bare litt uventet å ikke finne noe på demperen eller eska som tillsa at de var kortere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg