Gå til innhold

Vinterbil

Ranger emnet


VeilSide

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med bilen Tombra! Welcome to the Club! :wave

 

Ja hva kaller vi klubben? "Drifting på høyt plan med Mazda" :hammer

 

Dere må jo fortsette det jeg har begynt på! Et svært klister med "929 DRIFTSQUAD". Vi var 2 kammerater med det i bakruta, nå er det bare meg igjen, den andre klarte ikke vinteren, for å si det sånn :D

 

Sladd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og fått meg Mazda kiddie

Mazda 929ht coupe.. Sweet ride! Gikk fort det bilbyttet gitt damndamn

 

Kom vinter, kom snø så hvit. Og glatt babyhmm?

 

Sku fått tak i en Eu-kontrollør som ikke er sååååå nøye da.. Noen som vet om noen? Kartong sigaretter i belønning :rolleyes:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og fått meg Mazda kiddie

Mazda 929ht coupe.. Sweet ride! Gikk fort det bilbyttet gitt damndamn

 

Kom vinter' date=' kom snø så hvit. Og glatt babyhmm?

 

Sku fått tak i en Eu-kontrollør som ikke er sååååå nøye da.. Noen som vet om noen? Kartong sigaretter i belønning :rolleyes:[/quote']

 

Grattis! Sleng ut bilde nå yodude

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"929 DRIFTSQUAD" kommer på etterhvert tenker jeg. hehe

 

1. Stereo: Har lagt strømkabel fra motorrommet til bagasjen. Må trekke signalkabler fra stereo til bagasjen (DET blir et helvete). Trenger adapterkabler ISO (Så jeg får banka i en cd-spiller). Har noen Pioneer TS-1750 stående i mazdaen fra før, de lar jeg bli der selvom det er kun 2 veis. Så er det bare å koble til forsterker og subber. Til slutt, håpe at det blir lyd.

 

2. Clutchen er UTROLIG lett, får ikke gira ordentlig. så "håper" det bare er clutch wiren som er løs og ikke ryki. Clutchen kommer ikke tilbake da jeg tråkker den inn.

 

3. Tomgangen er litt vel lav. Så lav at motoren ikke klarer å holde seg i live. Dette er piece of cake (håper jeg).

 

4. Lysene kan slås av dersom jeg dimmer ned fra fjernlys til kjørelys (sier tanta mi, men ubekreftet). Releet?

 

5. Skaffe meg "929 DRIFTSQUAD" klister i bakruta.

 

6. Skaffe meg noen kapsler til vinterhjula. Felgene er full av overflate rust. MAO de er brune :w00t

 

Det var vel alt som trengs å gjøres.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det med de kapslene der og Mazda 929? Ser du har de, tror det er de samme som Viper har og jeg hadde de på den gamle 929`n min. Eller det vil si at jeg hadde de på 1 uke til jeg fant ut at de var så stygge at de var en skam for alle med synet i behold.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at bremser, dempere og clutch tok kvelden på den gamle Mazda`n bestemmte jeg meg for å ta livet av den. Her er noen bilder fra turen til hoggern.

 

Dollargliset utenfor gården:

DSCF0002.jpg

2 punkterte hjul og jeg har litt over ei mil til hoggern i værste rush trafikken midt inni byen:

DSCF0007.jpg

Trafikksikkerhet er første prioritet:

DSCF0014.jpg

Endelig framme:

DSCF0022.jpg

Rust? Hva er det?:

DSCF0020.jpg

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår