eNoffer Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Da bor du jo i et område med mange morsomme biler(selv om alle har flyttet til Oslo). Er vel noen brødre der som har brukt litt på bil i det siste, eks 911 RUF Turbo, Gallardo, M3 osv. Vet ikke hvem du er... Ser ut som det kan bli et bra prosjekt dette forresten. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nærmeste naboen min dette... forbanna tulling! men anyways, kommunen har tatt lamboen nå da.. fyren kunne ikke betale momsen! HAHA Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Lamboen og 911`en er solgt. Har bestilt grommere Porche og en Ferrari-cab av noe slag sist jeg snakka med han. Skal ikke ødelegge posten din med mer svada happyhappy Ferdig på skolen her i januar, begynner å jobbe i Bodø. Kommer sikkert til å ta noen turer over med golfen, så da får jeg fulgt med på prosjektet ditt "live". Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jepps! han måtte selge den.. Har en kompis som kjenner ham og noen av de rikere kompisene hans.. Blant annet lars ole som eier oslo liftutleie.. :) Kjøpte seg akkurat en Princess 68 fot.. Hihi.. storgutter.. Anyways, hadde vært gøy å snakka med noen andre enn Linda, som har en helt lik golf som din.. Hun har ikke gjort en dritt selv så er ikke mye info å få ut.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hei artig å snakke med deg . Om du skulle finne på å konkurrere eller bare være med på show er du velkommen . Vi får ta det ut på nyåret da planer legges . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 I lige så. :) Skal hive meg rundt nå å montere. Vært å kjøpt diverse jeg trengte. :) Her kan du forøvrig se på de subkassene jeg snakka om.: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95396&highlight=subkasser Jeg blir helt sikker å kaste meg med på noen show etterhvert ja. Men føler jeg har en hel del som må gjøres. Samt en hel del penger som må brukes ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Fett prosjekt! Lofotværing også. heh...Du har ikke lyst å bli med på en rånetur? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 you wish :p Nå er alt satt inn, monoblokka tok riktignok omtrent fyr men what the hell. Har en ny på vei allerede.. Slik ble det med høytalerne: Høytalerne skal naturligvis pusses og lakkeres, dette er bare en smakebit. Monoblokkene skal stå på hatthylla, men hadde tatt den ut igjen før jeg rakk å ta bilde. Så det kommer. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ble litt smådigg, men hadde det ikke vært fetere om høytalerne sto hakket mer vendt utover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ble litt smådigg, men hadde det ikke vært fetere om høytalerne sto hakket mer vendt utover? usikker jeg. ble i allefall tilnærmet slik jeg hadde tenkt det.. :) ble i allefall fornøyd.. må bare klare å dra den feite rompa mi opp fra stolen og begynne å pusse... knock Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ja, hehe. Men grattis da, kommer til å bli dritt fett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 takk takk.. sitter bare å irriterer meg grønn over at de to transistorene i ene monoblokka gikk til h... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 skjønner, mye morsommere å holde på med enn å pusse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 du sier noe der ja. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 skjønner, mye morsommere å holde på med enn å pusse.. Tull og tøv...er jo det som er morsomt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg