Stingah Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 satrixen har rett.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Syns den fronten lignet på S2000 style front som man får til div Honda'r.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 satrixen har rett.. :) ok, skal si ifra vis jeg vil kjøpe den jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Syns den fronten lignet på S2000 style front som man får til div Honda'r.. Lenge leve S2000 style da:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 den fronten er nydelig da! ikke sett bedre jeg... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 no update snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei Driver å bestiller stereo fra statene as we speak. Kommer tilbake med bilder og specs så snart det er betalt. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hei igjen Da er anlegg bestillt. Skal bygge 2 stk subber med 1 10" sony xplod i hvert. Hver av subkassene skal stå i hvert sitt hjørne i bagasjen. De skal være trekantet med glassfiberfront. Her er elemtet. Specs på elemtene: 25 cm subwoofer av kassetypen Femkantstruktur for å gi høy styrke og fasthet Omgitt av gummi med støtstabilisator Toppeffekt på 1100 W Nominell effekt på 300 W Har og bestilt 1 stk monoblokk, men skal bestille en til så snart jeg får fatt på det. Specs på monoblokkene: Kanalkonfigurasjon 1 mono Low Pass-filter (variabelt) 50-300 Hz MOSFET strømtilførsel Maks. utgangsstrøm: 1 x 800 W ved 2 ohm Nominell utgangseffekt: 1 x 400 W ved 2 ohm Grunnen til at jeg har bestillt akkurat disse er utseende. Har og bestillt div. utstyr for å støpe frontene til begge sub-kassene. Skal vel og støpe et slags stativ for monoblokkene. Bare kom med innspill om det er noe dere stusser på. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hei igjenDa er anlegg bestillt. Skal bygge 2 stk subber med 1 10" sony xplod i hvert. Hver av subkassene skal stå i hvert sitt hjørne i bagasjen. De skal være trekantet med glassfiberfront. Her er elemtet. Specs på elemtene: 25 cm subwoofer av kassetypen Femkantstruktur for å gi høy styrke og fasthet Omgitt av gummi med støtstabilisator Toppeffekt på 1100 W Nominell effekt på 300 W Har og bestilt 1 stk monoblokk, men skal bestille en til så snart jeg får fatt på det. [ Specs på monoblokkene: Kanalkonfigurasjon 1 mono Low Pass-filter (variabelt) 50-300 Hz MOSFET strømtilførsel Maks. utgangsstrøm: 1 x 800 W ved 2 ohm Nominell utgangseffekt: 1 x 400 W ved 2 ohm Grunnen til at jeg har bestillt akkurat disse er utseende. Har og bestillt div. utstyr for å støpe frontene til begge sub-kassene. Skal vel og støpe et slags stativ for monoblokkene. Bare kom med innspill om det er noe dere stusser på. :) Flott å se flere Lofot skaller her inne, stå på :) Men det er en ting jeg ikke forstår, hvorfor ikke kjøre en snartur over Hagskaret å snakke med Frank, du vil få sinnsykt gode priser samt god service. Når du skriver at du bare bygger for utseende så kommer du til å angre, det fins elementer som er mye penere og spiller mye bedre enn de der. Så kan du få rått utseende samt god lyd. Frank ville ha hjelpet deg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Tjo.. Er ikke så alt for lenge siden jeg snakka med Frank, men hvor er det han holder hus nå? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 gå for kicker eller alpine;) menr jg da:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Tjo.. Er ikke så alt for lenge siden jeg snakka med Frank, men hvor er det han holder hus nå? Skolegata 6 i Stamsund :) tlf finner du på http://www.lydibil.no Håper du har tenkt å stille i stereo konkurranse og da får du problemer hvis du har importert utstyret selv, dettte gjelder både Emma og Acap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvorfor det? Har egentlig aldri tenkt tanken å stille i noen som helst slik konkurranse. Men om jeg etterhvert blir å bygge noe skikkelig så er det sikkert ikke så dumt. MEN; det er null problem for meg å selge f.eks monoblokka til i allefall dobbel pris her på kjøp og salg eller på qxl/finn.no Tenker litt slik og. :) Dette kan jo bare være noe midlertidig.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er forøvrig felgene jeg skal bestille over jul. Må vel ha litt penger til julegaver og: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Og hvis du skal ha 10" så ville jeg gått for DLS UR-10.. Disse spiller noe heelt sinnsykt !!! En kompis hadde 2x UR-10 i en A3 og det spilte helt sinnsykt i samsvar med et DLS Irdium 6.3 frontsett.. http://www.dls.se/speakers/ur10.htm http://www.dls.se/speakers/Iridium63.htm Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg