Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Den er til salg ja. 233 EUR eller no... IKKE LØP Å KJØP!! jeg skal ha den, og bare jeg :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 var smooth den bilen på bilde, den svarte, men hvor har du fått tak i den der ``data'en`` du har i bilen din? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hei Har tatt denne ut og skal selge den... Ble for mye kjas.. :) Dataen var enkelt og greit en ombygd vanlig stasjonær pc... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 mye skal du ha for den da? hvilken prossesor, mye ram etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 selve pc'n er ikke mye å skryte av.. hehe.. en intel p3 500mhz 192 mb ram 80 gb hd.. men det var nå skjermen jeg tenkte jeg skulle selge da.. :) Det er jo den som er verd no.. den skal jeg ha mellom 1000 og 2000 for.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 men hvordan har du festa pc'n? i baksetet? bilde? har jo pc selv som jeg kan bruke, så er jo bare skjermen jeg trenger da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Om du har tenkt å gjøre dette så bør du kanskje tenke på å bygge pc'n inn i en annen kasse. Jeg bygde den inn i en kasse av sponplater som jeg trakk med likens trekk som er i bagasjerommet. Stroppet den fast der. Men husk kjøling!!! Du kan bare si fra om du vil ha skjermen. Nesten ikke brukt. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 det skal jeg ;) hvor lang er den skjermkabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg kjøpte en svideo-kabel på 5 meter så jeg kunne ha pc'n i bagsajerommet. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg kjøpte en svideo-kabel på 5 meter så jeg kunne ha pc'n i bagsajerommet. Hvordan gjorde du det med oppstart av pc? Måtte du bak å slå den på, eller fikk du gjort det fra førersetet? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 forlenget enkelt og greit on/off-knappen frem til en ledig bryter-plass i dashbordet.. Funket utrolig fint. Gjorde det med en høytaler-kabel.. hehe yodude Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 forlenget enkelt og greit on/off-knappen frem til en ledig bryter-plass i dashbordet.. Funket utrolig fint. Gjorde det med en høytaler-kabel.. hehe yodude ahh, easy....men hvordan gjorde du med strømmen? Dro rett fra batteriet? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Vel. Må du huske at du trenger ac-strøm for å drive en pc.. i bilen er det dc.. Så det man trenger er en strømforsyning som tar 12v dc eller en omformer. Jeg gikk for sistnevnte med lite hell. Det var den møkka komplett.no har som ikke leverer det de lover. Første gangen jeg har opplevd komplett.no som komplett idiot. Elendig service når jeg skulle levere tilbake.. Men uansett: resultatet ble flimmer på skjerm.. Den leverte kun 180v. En slik strømforsyning (http://www.carputer.no) er rimelig dyr. 1600 kr. om jeg ikke tar helt feil. Så da ble budsjettet mitt sprengt i allefall :) derfor jeg skal selge denne skjermen. Kjempeflott skjerm så er for dumt om den bare blir liggende. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Vel. Må du huske at du trenger ac-strøm for å drive en pc.. i bilen er det dc.. Så det man trenger er en strømforsyning som tar 12v dc eller en omformer. Jeg gikk for sistnevnte med lite hell. Det var den møkka komplett.no har som ikke leverer det de lover. Første gangen jeg har opplevd komplett.no som komplett idiot. Elendig service når jeg skulle levere tilbake.. Men uansett: resultatet ble flimmer på skjerm.. Den leverte kun 180v. En slik strømforsyning (http://www.carputer.no) er rimelig dyr. 1600 kr. om jeg ikke tar helt feil. Så da ble budsjettet mitt sprengt i allefall :) derfor jeg skal selge denne skjermen. Kjempeflott skjerm så er for dumt om den bare blir liggende. går skjermen på 12volt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Seff.. ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg