Stingah Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jepp da var ene subkassa ferdig (bare å sette i element) og den andre er og omtrent ferdig. Det symbolet på siden der var mest en test.. Brukte sjablong.. Litt gøy å se hvor bra det faktisk ble! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg betalte 4375,- for toning av alle ruter hos Riis bilglass i oslo. Medium gjennomlysning. Ble veldig fornøyd! noen bilder: Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg betalte 4375,- for toning av alle ruter hos Riis bilglass i oslo. Medium gjennomlysning. Ble veldig fornøyd! noen bilder: Damn nå vet jeg hva jeg skal gjøre etter jeg har kjøpt meg nye felger! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Merkelig så mange bilder du skulle legge inn i tråden min da? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg betalte 4375,- for toning av alle ruter hos Riis bilglass i oslo. Medium gjennomlysning. Ble veldig fornøyd! noen bilder: Det ble skikkelig bra:) tok de front ruten også? Var bra pris da:) Kjenner du noen der? Akkurat passe mørke de der, ikke pent med for mørkt heller Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ble kjempebra, enig :) Men går det ikke å ta denne diskusjonen i en annen tråd? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Sorry:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ingen problem vett :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jepp da var ene subkassa ferdig (bare å sette i element) og den andre er og omtrent ferdig. Det symbolet på siden der var mest en test.. Brukte sjablong.. Litt gøy å se hvor bra det faktisk ble! Tøff kasse!! Gikk vel non timer i snekring der?? Hehe... :D Er den tett? (Ikke bassrefleks) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Takk :) Så tett som den kan bli (dvs 110%).. :) Skal bare fylle den opp med vatt og skru elementet inn i morra.. Står å herder på varmekablene her nå.. ;) Skal ikke se helt bort ifra at den blir omlakkert etterhvert.. Er jo ikke det som er jobben.. Og JA! har gått enormt med timer på noe såpass enkelt.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bruker du terminal på den kassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Merkelig så mange bilder du skulle legge inn i tråden min da? :) Beklager.. Fant ikke et bilde jeg ble helt fornøyd med, men har fjernet dem nå.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det ble skikkelig bra:) tok de front ruten også? Var bra pris da:) Kjenner du noen der? Akkurat passe mørke de der, ikke pent med for mørkt heller Nei kjenner ingen der.. Og frontruten er _IKKE_ tatt :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Bruker du terminal på den kassen? Jepp... Skal feste og tette den skikkelig.. Har lagd 4 fester ekstra på den.. Fikk SELVFØLGELIG oppkok når jeg hadde på klarlakken.. Glemte å teste den, selv om jeg visste sjangsen var dær! Helvette heller.... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jepp... Skal feste og tette den skikkelig.. Har lagd 4 fester ekstra på den.. hvis du brukte terminaler blir ikke kassen tett :)iallefall ikke 110% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg