Gå til innhold

300zx twin turbo


integrale 16v

Anbefalte innlegg

Først tenkte jeg.... hva er dette? jeg sletter. Men jeg ombestemte meg.

 

Dette er nå en konkurranse. Han som oversetter dette så det er forståelig får en kebab/ hamburger av meg på første streetmeet eller der vinneren og jeg treffes. Sef med tilbehør av drikke :D

 

lol lol lol lol lol :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by s-4 avant

jepp de e eg.da e so mykje han skulde ha hatt,faor sjao ke paingadn rekke te,kan gao langt da no naor da e slutt pao drikkingi og nesten slutt pao pulingi,ska bli berra bil og fengsel her itte.

 

Haha, jeg prøver meg:

Ja det er jeg. Det er så mye man skulle hatt, får se hva pengene rekker til, kan nå langt, nå når det er slutt på drikking og nesten slutt på puling, skal bli bare bil og fengsel heretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by s-4 avant

jepp de e eg.da e so mykje han skulde ha hatt,faor sjao ke paingadn rekke te,kan gao langt da no naor da e slutt pao drikkingi og nesten slutt pao pulingi,ska bli berra bil og fengsel her itte.

 

 

slutt med det jævla SMS,forkortende IKKE norsk talende språket. skjønner jo faen ikke flekken av hva du babler om!:....

 

paomao power!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg slutte å kødde.den skulle ha ligget under den andre posten.ble en liten lokal diskusjon med brembo.skal kanskje kjøpe 300zx twinturbo.må bare selle min audi først.ja nå er det slutt på drikkingen,ivertfall den seriøse drikkingen,blir jævla dyrt og kjøre over alt og pule.jepp må en tur i fengsel(påskeferie)for at jeg ikke gidder å gå i kongens klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye for att vi rota til forumet med dialekt prat, skjønner det blir litt forvirende når det står igjen bare en post av 5 eller noe sånt.

 

Da ska alder gjenta seg so lainge da gaor blo ijøno aoradn mine.

 

:cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår