integrale 16v Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 jepp de e eg.da e so mykje han skulde ha hatt,faor sjao ke paingadn rekke te,kan gao langt da no naor da e slutt pao drikkingi og nesten slutt pao pulingi,ska bli berra bil og fengsel her itte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Først tenkte jeg.... hva er dette? jeg sletter. Men jeg ombestemte meg. Dette er nå en konkurranse. Han som oversetter dette så det er forståelig får en kebab/ hamburger av meg på første streetmeet eller der vinneren og jeg treffes. Sef med tilbehør av drikke :D lol lol lol lol lol :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by s-4 avant jepp de e eg.da e so mykje han skulde ha hatt,faor sjao ke paingadn rekke te,kan gao langt da no naor da e slutt pao drikkingi og nesten slutt pao pulingi,ska bli berra bil og fengsel her itte. Haha, jeg prøver meg: Ja det er jeg. Det er så mye man skulle hatt, får se hva pengene rekker til, kan nå langt, nå når det er slutt på drikking og nesten slutt på puling, skal bli bare bil og fengsel heretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by s-4 avant jepp de e eg.da e so mykje han skulde ha hatt,faor sjao ke paingadn rekke te,kan gao langt da no naor da e slutt pao drikkingi og nesten slutt pao pulingi,ska bli berra bil og fengsel her itte. slutt med det jævla SMS,forkortende IKKE norsk talende språket. skjønner jo faen ikke flekken av hva du babler om!:.... paomao power! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Jeg ser hva som står men hva faen er det han vil??? Kjøpe 300zx twin turbo når han har slutta å drikke og pule?? Så melde seg til nærmeste fensel? :rolleyes: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 du rdl... er vel ikke akkurat noe forkortning det der da... bare mer pes å skrive sånn dialekt som det der... Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 nå skal jeg slutte å kødde.den skulle ha ligget under den andre posten.ble en liten lokal diskusjon med brembo.skal kanskje kjøpe 300zx twinturbo.må bare selle min audi først.ja nå er det slutt på drikkingen,ivertfall den seriøse drikkingen,blir jævla dyrt og kjøre over alt og pule.jepp må en tur i fengsel(påskeferie)for at jeg ikke gidder å gå i kongens klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Beklager så mye for att vi rota til forumet med dialekt prat, skjønner det blir litt forvirende når det står igjen bare en post av 5 eller noe sånt. Da ska alder gjenta seg so lainge da gaor blo ijøno aoradn mine. :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by HondaBabe Jeg ser hva som står men hva faen er det han vil??? Kjøpe 300zx twin turbo når han har slutta å drikke og pule?? Så melde seg til nærmeste fensel? :rolleyes: lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg