Nedi Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Vectra med samme vinge som står på....tja.....skyline i NFSU2....og dette var en 92mod vectra eller noe i den duren....samme vectra som den utskjelte stakkaren her i bergen.... så ikke ut i helvette !! hva tenker man på når man setter på sånt på en ellers lite pen bil ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Vectra med samme vinge som står på....tja.....skyline i NFSU2....og dette var en 92mod vectra eller noe i den duren....samme vectra som den utskjelte stakkaren her i bergen.... så ikke ut i helvette !! hva tenker man på når man setter på sånt på en ellers lite pen bil ? var den grå?? netting i fronten og klessattiv i hekken?? ver snakk om den før. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 mørkeblå mener jeg... vingen var av type : pLASTIKK, passer på breifeit japaner Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Her om dagen så jeg tidenes styggeste Vectra. ca 92 mod combi med ektra crome speil fremme på skjermene og noe annet mikkmakk. Så ikke ut i måneskinn... Når jeg passerte den så hang vedkommende seg på, men den gikk ikke noe særlig. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 var den grå?? netting i fronten og klessattiv i hekken??ver snakk om den før. så den bilen i går på kokstdad.. den er ikkno en!! huff tenk å herpe en sånn bil på den måten:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg