al3x Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Blir bra dette :) Må få ordna bildene nå bare... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 er ikke noe tess på data men her er bildene hehe håper på komentarer. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Der ja ;) Får mer og mer lyst til å starte på min egen bil nå! Du har demontert nesten hele bilen eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja har vel nesten det hehe men da blir det best når den skal lakkeres å. det er artig selv om det er litt vanskelig å. blir en utfordring. også blir den mest sannsynlig 2 farget.... Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Fin bil.. ;) Ser ut til og bli veldig bra..!! :D Er også fint og ta ned det meste av bilen og se om det er noe som kan være en liten "feil" eller en skade som ikke har blitt oppmerka før visse ting er demonter.. :) Lykke til vidre med prosjektet og kom stadig med bilder å oppdateringer...? :D Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 takk for det. må ha noe å drive med om vinteren. prøver å legge ut bilder å info så fort det skjer noe. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 mellegård som jeg har bilen hos sveiset igjen hullene til listene og da blei det grunning på innsiden. å sån blei det når dørene var ferdig isolert. siden jeg ikke fant noen ferdig løsning på feste av frontfangeren med bjelken,så lagde jeg en :bump satte skruer med skive å mutter for avstanden skulle bli riktig inn å ut,også la jeg metall plater i mellom bjelken å fangeren som ble limet GODT=) sån blei det. den sitter godt. da var frontfangeren klar til lakkering. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 var å kjøpte meg ny speil i dag så fant jeg dem jeg ville ga :cocain: også måtte jeg ha noen nye singnal kabbler. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Fin bil du har... Sittet og lest gjennom hele tråden din - og gleder meg til å se resulatet til slutt... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 gleder meg jeg å...=) artig å bilen på veien igjen... blir lakkert på nyåret så kommer bilder når det skjer mer. takk for komentarer :) er artigere å drive på da,når folk har trua.. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er ikke blitt gjort så mye i det siste men her er noen bilder av det som har skjedd. [/img] har limet sammen leppa å bakfangeren,her er et bilde til [/img] også har jeg fått nye bremseskiver foran. blei skiver fra tarox Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 og de ser sån ut [/img] Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 mellegård som jeg har bilen hos har sparklet sammen leppa og bakfangeren,og jeg har pusset :lol [/img] [/img] ellers så hang jeg på fangeren får å se hvordan det blei å[/img] Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ser bra ut! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg