Nasse Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 var ca. den prisen jeg tenkte ja. powerzone.com fører jo hele serien til rieger til a4. men jeg skal ha en hel bakfanger istedet for hekkesjørt. bor i nord så ma bruk orginal fangerne på vintern, ellers så går stylinga til de evige jaktmarker. men den fangern du kjøpte, er det en hel fanger eller er det en sånn add-on som du limer over orginalfangern?? Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kjøpte mitt på mpowerzone. frontfangeren er hel fanger. bak kjøpte jeg sån add on leppe,men den skal jeg sparkle sammen sån at det blir hel fanger. det er veldig bra kvalitet å passform. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 kåm åån! du lovte bilder til fredag jo!! :-p *spent* Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 måtte jobbe på fredag se,så rakk ikke noe annet en å hente m3 spoileren. her er noen bilder av den også har jeg begynnt og ordne litt på dørene,en som har sveiset igjen hullene til listene for meg. også pusset dem rene etterpå også lagde jeg hull til audi ringene i pansret og sån blei det også hentet jeg forsterkeren min. det er en velocity vr6000 også spilleren jeg skal bruke er sony cdx-f7500 50x4w Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 måtte jobbe på fredag se,så rakk ikke noe annet en å hente m3 spoileren. her er noen bilder av den også har jeg begynnt og ordne litt på dørene,en som har sveiset igjen hullene til listene for meg. også pusset dem rene etterpå også lagde jeg hull til audi ringene i pansret og sån blei det også hentet jeg forsterkeren min. det er en velocity vr6000 også spilleren jeg skal bruke er sony cdx-f7500 50x4w Bildene ble av,hehe,du få fiksa dette......ser jo bra ut så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 her er et bilde av m3 vingen og et av audi ringene jeg skjærte ut i pansret her er den ene døra sveiset igjen liste hull og slipt ned. her er forsterkeren jeg skal bruke,det er en velocity vr6000 også spilleren min,en sony cdx-f7500 50x4w Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 fitte jeg får jo faen ikke lagt ut bilder jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har du en link da? :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hei du venta på at du skulle stikke innom. skal se om jeg får ordnet det se. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 fitte jeg får jo faen ikke lagt ut bilder jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joda... Du må bare fixe linkene... eks: Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 http://photobucket.com/albums/b88/thomasmh_/ Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hei du venta på at du skulle stikke innom. skal se om jeg får ordnet det se. Har fulgt med hele tiden jeg selvsagt... Ser bra ut så langt :) Kommer ingen vei med den linken din jeg du... dem forlanger passord :( Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hvordan fikk du til det a??? veit jo nesten ikke hvordan en pc ser ut jeg men. hehe takk for hjelpa. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 det har du vel. er sinnsykt mye dritt jobb. skal aldri ribbe en bil så mye en gang til. men audi a4 er lett å demontere å sån,det skal dem ha. gjort noe mer på bilen din a??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Du kan jo trøste deg med at resultatet blir bra da ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg