Gå til innhold

skyline på toppe i åsane!?

Ranger emnet


DRFT

Anbefalte innlegg

jeg bor i morvik i åsane, og har noen kompiser som snakker om at det står en uregistrert skyline på toppe i åsane...ettersom de forteller jobber fyren på bilsenteret i åsane. Noen som kjenner noen som jobber der som kan bekrefte dette!? var snakk om en R32

må ha svar...om det er sanne rykter må jeg se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svart en med playboy kanin bakpå og en forjævlig front?

Går iallefall en slik en i bergen..

 

Ser ikke helt vitsen, tror alt som finnes av skyline i norge blir debattert fram og tilbake her inne hundre ganger. er jo ikke så enestående, vil si det finnes mange andre sjeldnere biler i norge. Men men..

Iallefall; prøv å søk litt, er garantert info om "skyline + bergen" her fra før..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i morvik i åsane, og har noen kompiser som snakker om at det står en uregistrert skyline på toppe i åsane...ettersom de forteller jobber fyren på bilsenteret i åsane. Noen som kjenner noen som jobber der som kan bekrefte dette!? var snakk om en R32

må ha svar...om det er sanne rykter må jeg se den

 

den tråden har vært oppe før trur eg,det er ein 32 ja men ekje noe fin!ganske sleten faktisk!var du på vårmønstringen i år hadde du sett den...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svart en med playboy kanin bakpå og en forjævlig front?

Går iallefall en slik en i bergen..

 

Ser ikke helt vitsen, tror alt som finnes av skyline i norge blir debattert fram og tilbake her inne hundre ganger. er jo ikke så enestående, vil si det finnes mange andre sjeldnere biler i norge. Men men..

Iallefall; prøv å søk litt, er garantert info om "skyline + bergen" her fra før..

kjenne ein så kjenne han så eige den svarte du snakke om. og eg såg den svarte på gatebiltreff i stord,han va på motorrusing og motoren blei overvarma så han stoppa heilt op og måtte skubbast vekk :hammer e snak om at den har 1000 hesta yodude

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenne ein så kjenne han så eige den svarte du snakke om. og eg såg den svarte på gatebiltreff i stord,han va på motorrusing og motoren blei overvarma så han stoppa heilt op og måtte skubbast vekk :hammer e snak om at den har 1000 hesta yodude

 

har hørt om den bilen... va snakk om at en skulle kjøre den til gatebil treffet på rudskogen i sommer... mn d va visst et lr annet som røk på den:( har hørt snakk om at d er hvertfall 900 guff i den!! så den på Lagunen.... er gaanske stygg utvendig.. mn ka gjør d hvis man har over 500 gamper på bakdekkene!?:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen Blåe er kim hapi sin, han som hadde Bmw cab med drage på, skylinen bremsa 951hk og nesten 1100nm, Jens Hannestad (Jenspeed), Martin Schanke (Rallykongen) og Ole Ringstad (Rats) som har bygd å bremsa motoren, Schanke mente det var potensialle for 1100hk i den motoren, men det stoppa på turboen, og den var stor nok mente eigaren..

 

Men ka er vitsen å bygge og legge ut flere hundre tusen og millioner på en bil du IKKJE får lov til å bruke på vei????

 

Det har eg endå IKKJE skjønt... :hammer :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår