drekka Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har tenkt å invistere i en minibus for å kjøre på roadtrip neste sommer. Lurer på hvilken modell dere anbefaler? Ca 10 seter. Noe likt vw caravelle kanskje, bare litt eldre? Har ikke så mye penger :P Og, er det mulig å kjøpe personbil, for så å sette inn fler seter, og dermed omregistrere den til minibus? Edit: shit, kom på at en må være 21 for å kjøre opp til minibus:P Da trenger jeg heller tips om biler med opptil 9 seter da. hehe -Takker for alle svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har tenkt å invistere i en minibus for å kjøre på roadtrip neste sommer.Lurer på hvilken modell dere anbefaler? Ca 10 seter. Noe likt vw caravelle kanskje, bare litt eldre? Har ikke så mye penger :P Og, er det mulig å kjøpe personbil, for så å sette inn fler seter, og dermed omregistrere den til minibus? Edit: shit, kom på at en må være 21 for å kjøre opp til minibus:P Da trenger jeg heller tips om biler med opptil 9 seter da. hehe -Takker for alle svar! :) Toyota HiAce/HiClass fra midten av nittitallet. Den jeg kjenner til iallefall har overlevd russetid og roadtrip i Norge, Sverige og Finland samt diverse kjøring i 11 år. Funker like bra den dag idag. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekka Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Takk for svar. Men hvordan er det med Ford Transit da? Så litt på den nå, virker sålang meget grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Takk for svar.Men hvordan er det med Ford Transit da? Så litt på den nå, virker sålang meget grei :) Hvilken modell da? Eldre europeisk Ford generelt stiller jeg meg spørrende til angående kvalitet... Eldre Mercedes minibuss er også et bra alternativ. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 om du er en av "gutta med stål", og kan legge litt mynt i bilen, så sier jeg; kjøp en hikkass!(HiAce/HiClass) 2.5TURBO(!) diesel og bakhjulstrekk, og den stopper ikke om du ikke ber den pent! de går å går å går i det uendelige, og er 99% pålitelige. om du ikke herper bilen, kan du også selge den etter turen med minimalt tap, i værstefall går du kansje med et lite pluss;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekka Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvilken modell da? Tenkte rundt 89mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg