Paj-90 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Tenkte å bytte girkule på passaten, men jeg får ikke av den gamle? Noen som har gjort dette? Når jeg prøver å skru den av, virker det som en del av stangen også går rundt og følger med opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 det finnes to typer... En du skrur av hele kula på og de som du må skru av nedre bit av kula og der er det 3 skruer som presser inn mot girstanga som må løsnes Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvis du har sånn som på min så skrur du på kula mens du holder igjen rett på undersiden av kula der skinnet starter.. Da merker du fort at de er uavhengige av hverandre. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg