autod Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ja da var dagens økt over, ble senere en jeg hadde tenkt men jeg fikk gjort det jeg skulle å det er poenget:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg har sett dashen live, og jeg kan bare si en ting... Den kommer til å bli dødsbra... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 dette blir bra Anders!! skulle tro du ikke hadde drivet med annet!! doh :titties: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hva koster noe så rått som dette da? Hvis du skal gjøre dette for en kunde f.eks. Kan noen si meg om det er noen som trekker nytt interiør til bil i Nord-Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hva koster noe så rått som dette da? Hvis du skal gjøre dette for en kunde f.eks. Kan noen si meg om det er noen som trekker nytt interiør til bil i Nord-Norge? tja det er ikke lett å si, men det er kansje jobb for ca 100k tipper jeg.. vet ikke om noen som er dyktige på å sy der oppe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bruker du fleece eller streths(?) laken laken egentli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bruker du fleece eller streths(?) laken laken egentli? fleece:) kommer litt bilder fra i kveld straks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 vi venter i spenning på bildene =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 fleece:) kommer litt bilder fra i kveld straks:) Hehe sån fleece må jeg kjøpe av deg :) Kom med mere bilder ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 I dag har vi tatt ut dashen å forsterket baksiden med et lag glassfiber, å tilpasset litt, har som dere ser støpt på midtkonsollen endel i dag så nå begynner fasongen å komme litt mer, ikke så lett å se på bildet men.:) har dratt av trekket på dørtrekkene i dag også, så jeg håper å kansje få tilpasset de mot dashen i morgen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 kommer til å bli hel max ;) sinnsykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Sinnsykt pent!! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det blir så utrolig kult.... Mye mye kulere "live".... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 wæææ! sykt ombygd dashbord.. har du vinkla speedometret slik at det blir mulig/lettere å følge med på det når du kjører? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 sykt rått prosjekt! virker som du kan dette! Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg