Gå til innhold

Koble til en ekstern forsterker til Audi Concert

Ranger emnet

Bivah

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier vel det meste.

Spillern sitter i en Audi TT 2002 mod.

Har denne stereoen noen muligheter for dette?

Hadde egentlig bare tenkt meg en aktiv subwoofer. For å gjøre det enkelt :)

Noen som veit om noen av subbene under spiller bra? eller har noen erfaringer med dem?

Pioneer TS-WX105A

Pioneer TS-WX20LPA

JBL BTX-250

Takker for svar.

- 02 Audi TT 1,8TQ 180hk

x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å koble til ekstern forsterker skulle forsåvidt gå bra iom at du kan koble til via High-input på forsterker om det ikke er signalutganger fra spillern.

Skal du ha noe som står i stil med kjerra så se for all del på andre ting enn de urgrelle sakene der. De ser jo ut som om de er spydd ut av en 4. klasses sci-fi film. I tillegg låter de aldeles rævva. Ligg unna!

Her er det andre kandidater som vil passe mye bedre.

Iom at du har heller begrensa med plass og kanskje også vil satse på en 5/6 kanals forsterker så kan det kanskje passe med elementer som ikke krever for mye effekt eller tar stor plass samtidig som de låter bra. Morel Elate eller HCW skulle i såfall passe ypperlig.

Alt du ellers trenger er å bygge et passende hjem i glassfiber og/eller MDF, lakke, trekke i vinyl eller filt; et voila ;)

Skal du absolutt ha noe aktivt så gå heller for Infinity Basslink, Focal Bomb A300 eller andre i den klassen.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å koble til ekstern forsterker skulle forsåvidt gå bra iom at du kan koble til via High-input på forsterker om det ikke er signalutganger fra spillern.

hvordan kobler jeg til ting med High-input? hvilken type kabel osv.?

Det letteste hadde vært om det var signalutanger på spiller'n. For da veit jeg hva jeg skal gjøre :)

Men kan jo ta en telefon til Audi å spørre om det går.

Skal du ha noe som står i stil med kjerra så se for all del på andre ting enn de urgrelle sakene der. De ser jo ut som om de er spydd ut av en 4. klasses sci-fi film.

DET skal jeg være enig i, men fant ingen andre alternativer akkurat der og da :)

Men den Infinity saken ser egentlig ikke så ille ut.

Har også vurdert og kjøpe BOSE anlegget. der sitter det vel en 10" sub med orginalt?

Så slepper jeg å bygge om noe + at jeg fremdeles har litt plass til bagasje.

MEN er redd for at det koster mer enn det smaker.

Takk for info så langt.

- 02 Audi TT 1,8TQ 180hk

x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker rett og slett de originale høyttalerkablene for å koble til high-inngangene på forsterkern. Mer hokus-pokus er det ikke der :)

Sjøl så mener jeg en kan få mer godlyd fra andre steder enn hos Bose, du betaler helt klart endel for navnet der i gården.

Infinityen er faktisk ikke så ille den om du ikke ser for deg å modde på kjerra :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider