RS2-GTi Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Fikk det for meg her om dagen at jeg dropper 1.8 16v Turbo siden det er så mange som driver med det bygget. Så nå søker jeg en Golf eller A3 som er totalhavarert. Gjerne lastebil-påkjørt bakfra. Men hvor finner jeg dette ? Må gjerne være i Norge eller Sverige, men Tyskland og ellers Nord-europa går også bra. Grunnen til at jeg vil ha hel bil er at jeg vil være nogenlunde sikker på km standen + at jeg vil være sikker på at jeg ikke mangler noen deler som turbo, intercooler, innsprøytning eller gearkasse plutselig. Det som er kjekt med skadebiler! Gi meg gjerne tilbakemelding dere som har vært med på å ta inn skadebiler også! På forhånd takk! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hmm... Hva med en 1.8T fra en S3, 210 hk. Med autronic SMC blir den riktig trivelig, tenker du kan trekke ca 230 hk ut av den safe uten å bytte turbo. Gi bud! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg