VeilSide Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvordan er det å ligge bredt med en -85 Mazda 929 Coupe HT? Funderer på en som vinterbil og den duger vel også som en liten lekebil ellers? Hvordan er driftsikkerhet på disse bilene og hva har en tendens til å ryke først ved leking? Lett å skifte, trimme, forbedre osv? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 torer'n har en sånn en. vi har herja og kødda alt det har holdt med den i en måned, da bakakselen døde. men det ble en dritbra film (som snart kan downloades på http://www.begredelig.org) slapp godt i rundkjøringene.. :) Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kommer film eller?! Me neeeds it! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 torer'n har en sånn en. vi har herja og kødda alt det har holdt med den i en måned, da bakakselen døde. men det ble en dritbra film (som snart kan downloades på http://www.begredelig.org) slapp godt i rundkjøringene.. :) er en '83 HB 929 jeg har. Slapp 2L gassermotor, viskøs LSD, slitne bakdekk og litt teknikk... er ikke mer som skal til :) Trur den 929HT har RWD, men problemet kan være å skaffe deler til drivverket om noe skulle gå galt. Er en sjelden og potensialt utrolig tøff bil, men du må vel regne med litt sleggemekk? Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 929ht har rwd ja.. Kjøpte en selv for et par uker sia.. :) Tror ikke det skal være noe problem finne deler til drivverk heller egentlig.. Tipper det passer over fra 929sedan igrunn.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Som vinterbilen vil jeg tro den er ganske understyrt. Det er ihvertfall min i regnvær, og enda verre blir det når jeg ikke har et brekk som funker :) Dessuten kan du regne med at eksospakninga ryker fort ;) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dama sin 83mod 929 er ihvertfall langt fra understyrt. Styrer med gassen jeg, så har aldri merket no til de symtomene med den. Min coupe er understyrt, men det er nok pga nedslitte HARDE dekk foran.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 På tørt er bilen sinsykt understyrt, på snø derimot, skal slite med å holde rumpa inna, utrolig morro. Kjøp en 929, du blir garantert ikke skuffet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 På tørt er bilen sinsykt understyrt, på snø derimot, skal slite med å holde rumpa inna, utrolig morro. Kjøp en 929, du blir garantert ikke skuffet. gleder meg allerede til vintern. Har hatt mange fine stunder på slitte dekk i regnværsdager :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 929 er fet drifte bil hadde en sedan en gang dårlige støtdemper tårn bak. slapp drit lett, men ikke like sikker som 240 Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da henter jeg meg en GLX nå snart. DDet er tikking i motor og jeg veit ikke hvorfor. Enten så tåler den turen hjem eller ikke. Tåler den turen så vil jeg tro at jeg har gjort ett godt kjøp. Betalte endel under 10 lapper for å si det slikt ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da henter jeg meg en GLX nå snart. DDet er tikking i motor og jeg veit ikke hvorfor. Enten så tåler den turen hjem eller ikke. Tåler den turen så vil jeg tro at jeg har gjort ett godt kjøp. Betalte endel under 10 lapper for å si det slikt ;) GRATTIS! birthday Bilder av herligheten kan legges inn under den rette topicen :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Må hente den i morra. Blei for seint for eier å ta det nå :( Hvor kan jeg handle bremser, bremseskiver og clutch? Jeg MÅ bytte dette for å få bilen godkjent. Skal få tatt bilde i morra så forstår dere hva jeg mener med MÅ ... :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Må hente den i morra. Blei for seint for eier å ta det nå :( Hvor kan jeg handle bremser, bremseskiver og clutch? Jeg MÅ bytte dette for å få bilen godkjent. Skal få tatt bilde i morra så forstår dere hva jeg mener med MÅ ... :P Cluch handler du billig på mekonomen. 1000,- spenn. Skiver har vel biltema? ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg