kenobi Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Heisann! Har vurdert og skifte motor i corso mi. Så det eg lurte på. er det noen som har ein 1,6gsi 1,8l eller ein 2,0l 8v. Og kor eg kan få tak i ombyggings sett til motorfester og til bremsene bak? Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Det enkleste er jo å sette inn en 1.6GSI motor, den passer rett over på drivverket du har. Skal du inn med større motor så må du lage drivaksler og litt plass på rammevangen. Trenger ett nytt motorfeste og noen klosser for å flytte stabstaget ned. Bremser bak trenger du ikke gjøre noe med hvis du absolutt ikke skal ha skiver da. Har bygget om til skiver på begge mine, laget delene selv. Hvis ikke selger M-Tech i nederland kit til alt som har med corsa å gjør. Veldig greit firma og handle fra. http://www.mathijssentechnics.nl/?taal=2 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 http://www.mwi.no har også det du søker Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Takker for svar. Drivaksler og div andre ting skal me lage. men motorfester og bakbremsekit, skal eg kjøpe. for å gjer det lettere. skal se på linkene dere la ut. takker igjen.. Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Fant ein del ting der, eg trenger ja. litt dyrt kansje. men men. det skal vel koste og ver kar. Noen ideer kor eg kan få tak i maskin? Corsa Tuner. Må vel ha skivebremser bak, får å få det godkjent. har du godkjent dine biler. problem? Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Trenger nok ikke skiver bak for godkjenning. Ser M-tech skriver org trommel er gode for 180hk. Har ikke godkjent ennå, men har papirer fra biltilsynet liggende. Må lage meg nytt eksos så er den klar for vising. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er ikkje nåken som har ein 1,6l eller ein 1,3gt med kasse liggande, som er til salgs? Vil helst ha tak i det først nevnte, må ha nåko lite til eg får peng og gidder å bygge 2,0l Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 En kompis har en 1300GT med femtrinns liggende, i _bra_ stand, gått rett over 100k. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hørest bra ut, gidder du å høre med han, kva han vil ha for den? Kor i norge holder han til? Kan sende svar på kenobi@portalen.no Litt lettere og ta det over mail, vist han vil selle den. med tanke på telefonnummer og slike ting.... Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Noen andre som har ein motor liggande? Ein 1,3l eller ein 1,6l. Alt av interesse. Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Da må no ver nåken som har bytta motor i corsa a gsi eller gt til 2.0l. Som nå har ein 1.3 eller 1,6l liggande og slenga i garasjen... Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg