Flyboy Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hej med jer. Er der nogle som ved om det er muligt at se om motoren er blevet skiftet ud, og hvor langt den evt. har kørt? grunden til spørgsmålet er, at jeg har fundet en bil som har kørt ca 324.000 km fra 91'. men forhandleren siger at motoren blev skiftet ud ved 200.000 men har ingen dokumentation på det, derfor har jeg jo min tvivl om dette nu er sandt. Er der nogle som kan hjælpe mig? Hvor langt kan en vectra A køre før at motoren står af?? Mvh. Brian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er nok ikke noen mulighet å finne det ut. Hadde selv en vectra som hadde gått 280000km når jeg solgte den. Gikk som om den var ny den. Brukte ikke olje engang. Det var en c20ne motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyboy Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Okay. Vil du så vurdere at den stadig kan gå langt? udvendigt ligner den en ny bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kjenner til ett par vectra med c20ne motor (8v) som har gått over millionen. Slitesterk og pålitelig motor som går langt, trenger nesten ikke å skifte olje engang :P C20XE motoren er heller ikke så ille, holder ganske langt Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Disse motorene overlever som regel bilen. Det er bare å kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyboy Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Okay... det vil jeg gøre så cheers . Tak for hjælpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg