RonnyL Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kjøpte for ikke lenge siden en svart met. '95 Passat GT Stv. Er en toliter med kj.komp., aut., el. vindu, el. takl.,svart sportsint.,men ikke ac(arghh!!) Har ikke fått tid til å gjøre så mye enda, men det kommer! Det som er gjort er:sota alt bak b-stolpen, skvettlapper,tatt vekk oransje blinklys, selvmekk integrert gar.åpner og skiftet alt av væsker. Det jeg ønsker å gjøre i første omgang er 17", senking, få montert takvinge, og hvite inst.skiver. Har prøvd Instrumentfolie.no, men de har feil på siden og svarer ikke på mail. Noen som vet andre plasser de har? Skal også montere takvinge, håpet å skaffe en brukt. Tips!?! Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Har funnet takvinge på eBay til 800,- spenn og intrumentskiver i forskjellige farger. stikk på http://www.ebay.de og søk på "passat 35i", da finner du kanskje det du trenger. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hih grattis med fin bil (har samme selv bare i blå) :P si ifra hvis du finner instrumentskiver.. for ALT jeg finner går bare til 220km/t :P :hammer disse bilene kan bli usannsynlig kule :D skal prøve å få hora opp bilen litt jeg og når jeg får tid Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Har funnet mange på ebay som går til 240 km/t, med digital tripteller og analog. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Speedoet mitt går til 240 ja, og jeg har digital tripteller. Lurte litt på disse, nr 4 fra bunnen: http://www.mhw-styling.de/InteriorTech/instrumentenfolien/?marke=VW Takvingen fant jeg! Takker! Vet dere om det er mye hekkan å skifte lyset i displayet til kjørekomputeren? Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Har funnet mange på ebay som går til 240 km/t, med digital tripteller og analog. showme showme ;) 240 digital trip og klokke :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Tøff!! ... men de var offtopic Digital klokke, analog teller: http://cgi.ebay.de/Tachofolie-VW-PASSAT-35i-bis-240-Tacho_W0QQitemZ8000165898QQcategoryZ57350QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Den andre fant jeg ikke i farta gitt... sier ifra om jeg ser den Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Den andre fant jeg ikke i farta gitt... sier ifra om jeg ser den ok funker litt dårlig den der :P må jo ha digital på begge, nærmeste jeg kom var digital på begge men til 260kmt Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg