rawr Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Nesten så jeg fikk lyst til å prøve selv :) Vanskelig ell?Mvh Marius Så langt er det er ikke vanskelig nei. Sparkel og glassfiber gjenstår, så regner med det blir et par banneord da. Byggskum er veldig greit materiale å jobbe med, sprøtt og lar seg forme ganske enkelt. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 beundrer folk med slikt pågangsmot,stå på dette blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Synes det ser ganske govt ut det skummet du bruker. Se på denne: http://www.garbled.net/tim/album/celica/celica_312_Lg.jpg Ser ut som det er mye finere skum han bruker. Og det må jo være mye enklere å jobbe med. Skulle likt å vite hva det er han bruker. Flere bilder: http://www.garbled.net/tim/album/celica/thumb19.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hellothere Det er skum som en bruker mye til tak isolering. Og er tetter, for høyere krav til isolering. Glava burde ha det, men har aldri prøvd det. Og det er 2 komponent http://www.glava.no/ Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ja den skummen du får kjøpt på boks(vanlig vindusfuge-ting) blir aldri så tett. Jeg ser ikke på det som et problem.. Vi får bare ikke det samme resultatet før etter vi har sparklet første runde. Vi jobbet i natt og oppdaget at vi har målt senter av fangern i fylla.. åpningene til gitter sitter 2 cm for langt til høye eatme Skal legge opp bilder av det når jeg får. Blir litt ekstrajobbing, men vi finner nok en løsning på det. Vi hadde håpet på å kunne sparkle neste gang, men det skjer ikke Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Som sagt, vi har målt feil! Hullene er 2cm for langt til høyre og det utgjør bra mye når vi skal rette tabben. Her har vi fikset litt, men trenger å skumme litt ekstra på ene siden. Bestilte speil i dag, orket ikke lage dem selv (selv om det høres ut som et kult prosjekt) :thumb Next update: søndag. I stedet for å bruke tid på å vurdere bilder legger jeg like gjerne ut alle. Warning to those on 14.4Kbit. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 FAEN hehe. Bra med framgang :boxing Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 drittbra dette her. skal lage kit selv jeg og :P gleder meg egentlig :P... men lurer på en ting. skal dere bruke den gamle fangeren i den nye liksom elelr lager dere en ny en heelt ?... ps noen som vett va det andre skommet som så "tettere" ut heter ? Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 drittbra dette her. skal lage kit selv jeg og :P gleder meg egentlig :P... men lurer på en ting. skal dere bruke den gamle fangeren i den nye liksom elelr lager dere en ny en heelt ?... ps noen som vett va det andre skommet som så "tettere" ut heter ? Vi har valgt å bygge på den orginale fangeren for å beholde orginalfestene.. Mange ville vel anbefalt å lage en "plugg", men jeg synes dette fungerer greit. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Digger dette prosjektet.. Gleder meg til neste update! vampire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 drittbra dette her. skal lage kit selv jeg og :P gleder meg egentlig :P... men lurer på en ting. skal dere bruke den gamle fangeren i den nye liksom elelr lager dere en ny en heelt ?... ps noen som vett va det andre skommet som så "tettere" ut heter ? 2-part polyurethane foam, som han sier i teksten under bildene. Er det bare jeg som leser :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 kommin noe lengere? morro å se på! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Kurs å greier, blir ikke update før om et par uker. :( Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Kurs å greier, blir ikke update før om et par uker. :( NEI NEI NEI NEI NEI NEI. Da blir dere aldri ferdige, gjør heller som meg 30min her og 30min der. birthday Ta litt om gangen så blir dere hverfall ferdige, dette prosjektet er jo SJEF. Ikke gi opp. :deng Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Har ikke gidd opp, vi er bare veldig opptatt de neste ukene med kveldskurs, helgejobb, dagsjobb, eksamen etc. Neste gang har vi kanskje fått M3-speilene :) Det blir saker. Så bare ro han helt, fokuser heller på andre aktive prosjekter som ditt sideskjørtprosjekt og han andre karen som lager basskasse til 206en sin :thumb Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg