Henrik_H Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hvor mange har død av å spelt fotball bare det siste året .. det har vert hvertfall 5 bare i skandinavia .. det sier litt .. (når jeg tenker meg om kan det være så mange som 8)dette er vel den tredje dødsulykken i rally i år (2 kartlesere og 1 i publikum) ville likt å se statestiker på dette... forresten .. noen andre som regarte på at mitsubishien som kom først til ulykken ikke er å se på resten av bildene... Dummeste jeg har hørt.. ingen som dør AV å spille fotball, det er folk som dør pga feil med hjertet o.l! kunne like så gjerne dødd på joggetur, i senga eller mens de så på tv! dessuten er det kanskje bokstavelig talt 20000 ganger så mange som spiller fotball enn som driver med rally! :rolleyes: Men er allikevel stor fan av rally og tror at hvis de hadde satt ned farten betraktelig, hadde det blitt kjedelig å se på og sporten hadde sakte men sikkert dødd ut.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Tankene går til familien og hele rally miljøet der borte, som har mistet han. R.I.P Park! All ære til Park Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg